• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • majbruttan

Trollvinter - sömmerskan har tyvärr tagit bort bilden från sin hemsida, men den är ganska lik MS Dion om man tar bort alla pärlor och dekorationer bak samt ersätter korsettsnörningen med dragkedja.

Din hemsida princess - gör du den i front page eller??

• majbruttan

Jag glömde - Välkommen MakeMeUp

• majbruttan

En sak till Trollvinter - Kul att ni ska till Ada Vill oxå dit snart och planera, men jag får nog vänta ett tag till...

• Princessdiamond

majbruttan

jupp, det gör jag... sååå tydligt?? =/

• majbruttan

nej princess, jag var bara nyfiken för jag blev själv sugen på att fixa en...

• Princessdiamond

jag vill kunna lägga in en låt, men får fasen inte till det... så om du löser det så kan du väl säga till??
    :D

• ninni7805

det va väldans va aktiva ni varit igår o idag

makemeup:
    välkommen till vår lilla skara :) klart att borås räknas hit!!
    har du nyss börjat planera nu när du är nyfriad?

lindha:
    kan bara hålla med din m2b och dom andra tjejerna här om klänningen!! lyssna på honom ;)
    angående det där med "wow" när man provar klänningar.. jag tror att det kan komma lite efter när man ser på bilderna.. men det kan oxå komma med en gång (det gjorde det för mig).. huvudsaken är att du litar på dina känslor! inte stressa fram ngt bara.. vi har tid ;)

yrvädret:
    som det ser ut nu så kan jag hänga med på fika på fredagen :)

• majbruttan

Är det fika NU på fredag vi pratar om (i morgon alltså) eller nästa fredag?

• Princessdiamond

nästa fredag..

• ninni7805

sumerar lite:
    fika NÄSTA fredag (26/8) kl 17
    princess
    yrvädret
    lindha
    trollvinter
    ninni

fler???

princess:
    himlans fin hemsida!!! ska sparka igång mig själv snart för att göra en till oss..... jättefina bakgrundsbilder! o nallarna är ju sååååååååå söta :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006