• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

Vilka kan vad 17 tiden den 26:e?? Då kan ju jag och Ebba vara med en liten stund i alla fall. Hade varit kul! Lovar att inte ha Ebba och ett glas Cola i närheten av dig Princess! ;)

Yrvädret och Princess; jag är oxå intresserad av såpbubblor. Varför kan man inte ha vanliga såpbubblor? Blir det verkligen fläckar av dom???

• majbruttan

Den 26:e kan inte jag

Ninni - kul att ni handlat in nytt! Jag var ju där och shoppade på semestern. Toppen!!! Vill ha en likadan till fast i annan färg. Fanns tyvärr inte då, men nu kanske

Är oxå lite inne på bubblorna, men vad händer om det regnar den Dagen?? Måste man kanske ha en backup??
    Lidha - blir ju fläckar på typ diskbänken om en bubbla landar där... Men jag vet faktiskt inte. Kanske måste köpa en burk och testa

• yrvädret

God morgon! Skulle egentligen skrivit ett inlägg vid sju, men fick migrän J*vla sunkis... Men med lite envishet och huvudvärkstabletter går allt. Inte så jättekul att komma senare andra dagen på sitt nya jobb.

Linda - jag tror såpavattnet i vanliga "leksaks"-såpbubblot är färgat (typ som såpa/yes) och därför färgar. Men som sagt, pröva.

• Lindha

Jag får väl låna ebbas såpbubblor och testa på nån vit handduk eller nåt. Återkommer så fort jag fått provsvaren. :)

• Princessdiamond

lindha..
    du får ha fanta ist ;):D

jag tycker iaf att priset för "specialbubblorna" var billigt.. så mig spelar det ingen roll :)

• ninni7805

lindha:
    hur går det med testen av såpbubblorna?? ;)

är det fler som kan fika den 23:e då??? eller den 24:e??

yrvädret:
    det är sååå typiskt att man mår dåligt i början av et tnytt jobb.. men som sagt med envishet så går allt ;) hoppas du mår bättre nu!
    jag o syrran har en liten underklädesbutik i en annan stad än gbg som går mkt bra ;)

• majbruttan

Oxå lite nyfiken på bubbeltestet...

Gällande fika kan jag alla dagar utom 20:e 26:e 27:e 28:e som det verkar just nu.

• Trollvinter

Jag kan den 24:e också om det passar bättre?

Såpbubblor blir nog inget för mig... det skulle nog inte bli så bra mitt i vintern Men en bra idé annars!! Jag har för mig att en kompis var på ett bröllop med såpbubblor och det var nog helt vanliga "leksaksbubblor" tror jag.

• ninni7805

ok fika den 24:e:
    ninni
    trollvinter
    majbruttan

fler????

• Princessdiamond

jag jobbar den 24e...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006