Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Vilka kan vad 17 tiden den 26:e?? Då kan ju jag och Ebba vara med en liten stund i alla fall. Hade varit kul! Lovar att inte ha Ebba och ett glas Cola i närheten av dig Princess! ;)
Yrvädret och Princess; jag är oxå intresserad av såpbubblor. Varför kan man inte ha vanliga såpbubblor? Blir det verkligen fläckar av dom???
Den 26:e kan inte jag
Ninni - kul att ni handlat in nytt! Jag var ju där och shoppade på semestern. Toppen!!! Vill ha en likadan till fast i annan färg. Fanns tyvärr inte då, men nu kanske
Är oxå lite inne på bubblorna, men vad händer om det regnar den Dagen?? Måste man kanske ha en backup??
Lidha - blir ju fläckar på typ diskbänken om en bubbla landar där... Men jag vet faktiskt inte. Kanske måste köpa en burk och testa
God morgon! Skulle egentligen skrivit ett inlägg vid sju, men fick migrän J*vla sunkis... Men med lite envishet och huvudvärkstabletter går allt. Inte så jättekul att komma senare andra dagen på sitt nya jobb.
Linda - jag tror såpavattnet i vanliga "leksaks"-såpbubblot är färgat (typ som såpa/yes) och därför färgar. Men som sagt, pröva.
Jag får väl låna ebbas såpbubblor och testa på nån vit handduk eller nåt. Återkommer så fort jag fått provsvaren. :)
lindha..
du får ha fanta ist ;):D
jag tycker iaf att priset för "specialbubblorna" var billigt.. så mig spelar det ingen roll :)
lindha:
hur går det med testen av såpbubblorna?? ;)
är det fler som kan fika den 23:e då??? eller den 24:e??
yrvädret:
det är sååå typiskt att man mår dåligt i början av et tnytt jobb.. men som sagt med envishet så går allt ;) hoppas du mår bättre nu!
jag o syrran har en liten underklädesbutik i en annan stad än gbg som går mkt bra ;)
Oxå lite nyfiken på bubbeltestet...
Gällande fika kan jag alla dagar utom 20:e 26:e 27:e 28:e som det verkar just nu.
Jag kan den 24:e också om det passar bättre?
Såpbubblor blir nog inget för mig... det skulle nog inte bli så bra mitt i vintern Men en bra idé annars!! Jag har för mig att en kompis var på ett bröllop med såpbubblor och det var nog helt vanliga "leksaksbubblor" tror jag.
ok fika den 24:e:
ninni
trollvinter
majbruttan
fler????
jag jobbar den 24e...