Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
God morgon!
Ajajaj... jag har träningsvärk i ljumskarna idag. Igår var det bara ont i rumpan och lite träningsvärk - idag gör det ONT. Men, jag tar gärna en tur till med islandshästarna Det var roligt att tölta och ännu roligare att galoppera!!
Fika den 23:e passar bra, men inte den 25:e!
såg nu att jag inte kan den 23e
jag antar att det blir på eftermiddagen, och då skall jag jobba..
Lindha:
jo visst pratade jag om gräfsnäs annexet.. men det jag menar ligger i slottsskogen.. ska ringa imorgon o boka tid för visning :)
Fika den 23:e efter kl 18.. vilka kan??
Ninni
Trollvinter
idag mår jag mkt bättre! ska ut med syrran och beställa nytt till vår lilla affär :)
yrvädret:
LYCKA TILL PÅ NYA JOBBET
ingen som kan tänka sig att fika den 26e ist??
Så, då var man tillbax i vardagen igen. Himmel vad ni skriver och skriver. Tar ju en timma att uppdatera sig sedan jag var här inne senast...
Verkar som att det dykt upp ett par nya "medlemmar" - välkomna!
Spännande att det blev ridning till slut! Har insett att en kompis tjej är hästtokig och i helgen bestämde vi oss för att någon gång under hösten ska vi 4 träffas och jag ska för 1:a gången sitta själv på en pålle. Detta betyder ju att jga kanske kan följa med nästa gång ni ska iväg
Jag och mamma var ju och kollade in klänningar på Tony´s och ett annat ställe på Vasaplatsen. Blev verkligen peppad och nu har jag nog bestämt mig för en massa detaljer om hur jag vill ha det. Då återstår ju bara att hitta en klänning som har alla dessa egenskaper... Som om det skulle vara enkelt *suck* Jag och m2b kom i alla fall fram till att jag bör beställa (blir nog från någon sömmerska på nätet) senast strax efter nyår.
Angående fika så kan jag i stort sett när som helst. Ska bli kul med en uppdatering såhär i slutet av sommarsolen
Jag har semester nästa vecka och vet inte om jag kommer vara hemma ännu. Så för min del blandar jag inte in mig i datumen. Är jag hemma kanske jag dyker upp. Det var ju himla kul sist =)
yrvädret, jag hittade den där cateringfirman jag pratade om..
där man får 3rätters för 200 (om man väljer det dyraste allternativet)
dyraste förrät: 36,- (rökt renstek el. canapé "skagen")
-"- varmrätt: 135.- (rensadel) vanligaste pris är 65 - 80,- (fläskkött och liknande)
dyraste efterätt 30,- (glass med fruktsallad)
de har också olika bufféer och dyraste kostar 85,-
vill du ha ostbricka kostar det 20,-
behöver de stå med porslin kostar det 20 - 25,- beroende på om de skall ta med kaffekoppar också...
allt är per person, men det förstod du naturligtvis ändå..
transport tillkommer
MATLAGNINGSSERVICE AB
Box 3121
443 03 Stenkullen
telnr: 0302 23113
hittar tyvärr ingen hemsida..
Men det var ju helt otroligt va bra priser. Kan de ordna med serveringspersonal också, vet du det?
Ja, det tror jag...
har för mig de stannar till kaffet och sen pyser de...
men minns inte helt säkert..
ring och fråga ;)
jag snor inlägg 600!!!!!!!!!!!!! :D