• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Vårbrud -06

Lindha

Är det ridningen som gäller imorgon? Du skulle väl med? Hoppas att ni får roligt!

• Lindha

Japp imorgon ska vi ut i skogen och rida en 2 timmars tur. Ska bli sååå kul! :) Ska bli kul att träffa Jensp oxå. Och så ska jag få se Trollvinters hus, och deras små kycklingar. Massa kul! :)

• Princessdiamond

jag e här...
    efter att spenderat minst en timme inne på världens knepigaste tråd... *huvudvärk*

• yrvädret

Hoppas ni får kul på ridningen tjejer!!

Vilken tråd menar du, princess??

Jag har suttit och skrivit bröllopsprogram till kompisen. Nu är det klart!

• Vårbrud -06

Jag är också kvar efter att läst en låååång tråd om Jag-älskar-dig-böker och har blivit så inspirerad att jag nu även skrivit ca 50 egna små orsaker och "trots-att"

• Vårbrud -06

Jag igen.... måste bara säga att det är verkligen hopplöst att försöka slita sig från BT. Har suttit som en Igel framför BT sedan 21.00. Det borde komma upp en skylt när man varit här för länge som säger gå iväg från datorn, sträck på dig och försök hitta på något annat en stund

• yrvädret

Hehe känner igen det där. Jag brände min äppelpaj som jag gjorde idag, för att jag skulle in och "kolla lite". Tomas kom in i datorrummet och sa "du jag tog ut äppelpajen, den var svart..." Ibland har man huvet på annat håll

• Princessdiamond

det va en tråd om någon som inte orkar längre..
    han som får/fick veckopeng..

• yrvädret

aha, den ja... Jag förljde med där i början, sedan spårade allt ur och så struntade jag i den. Konstigt att den lever kvar. Jag tror definitivt att det är ett troll

• Princessdiamond

jag plöjde igenom 31 sidor!!
    jiiiiisses

jag kan ärligt talat inte säga vad jag tror om det hela... märkligt e det.. men samtidigt är jag övertygad om att sådanna här saker pågår bakom en hel del stängda dörrar..

skall ni in till kalaset idag?? :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006