• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Vet ej, jag funderar på om vi ska åka ned på stan och kolla på lite blommor. Skulle vilja ha fatt i en prisuppgift på min brudbukett. Några tips om en bra blomsterhandel i stan?

• Princessdiamond

inte en aning..
    du ville inte kolla med monicas handelsträdgård då??

• yrvädret

Om det ligger uppe vid angeredsbron så tror jag att jag hoppar. Liiite för långt att ta sig dit, tror jag. (tänk på att vi inte har någon bil )

Jag tänkte kolla runt i stan först och se vad de tar och så kan jag kolla resten sen...

Nä, nu är jag aphungrig, Tomas tror jag inte ens har makat sig ur sängen. Jag måste käka frukost... magen knorrar

Vi hörs senare!

• Princessdiamond

det finns en till här på hisingen...

• Princessdiamond

hur e det med er andra då??
    någon som skall in på kalaset??
    vi åker om en dryg timme och är inne resten av kvällen..

• Princessdiamond

det är ingen här just nu...
    men men, om ni kommer in så smsa :D
    (alla ni två som har mitt nr då asså ;))

• Trollsan

yrvädret

Vasse go

Såg att ni pratade om Monicas Handelsträdgårsd, jag kan verkligen rekomendera detta, fick mina blommor kanonbilligt. Men det var inte vid angeredsbron utan vid deras butik inne i stan.

• Princessdiamond

här har det inte hänt mkt idag...

• yrvädret

nepp, det har det inte... men jag har druckit vin

princess - vad gjorde ni sen då, efter att vi gått?

• Princessdiamond

inte så mkt... du fick mitt sms??
    köpte ju en tavla.. lägger in bild senare..

sen mötte vi upp några kompisar vid runt 8 och var nere vid packhuskajen en stund... nyss hemkommen.. men då stanade vi på backaplan däremellan och busen var minst en kvart sen..
    jaja..

ni då? haft det mysigt hemma bara??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006