• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Vårbrud -06

yrvädret

Jätteroligt om du gör brudparet i lera. Gör ett försök! Det kanske blir superfint och lite mer personligt än att köpa i plast.

• Lindha

Fy 17 för all jobbig familj och släkt som alltid har åsikter om ALLTING! Just nu känns det som att jag vill ha ett LITET bröllop, bara jag, Johan och Ebba! Bläääääääää!

Tvungen att avreagera mig lite bara! ;)

• ninni7805

Nu är jag tillbax i götet jag me :)
    låter som om ni har haft en trevlig fika tjejer! fika snart igen hoppas jag?!

Lindha:
    jag förstår dig helt o hållet!!!!!! ibland känner jag likadant.. nu ska vi iofs ha själva vigseln själva men festen ger mig magsår ibland ändå :(
    hur hade ni det i stockholm då??

• Princessdiamond

yrvädret, det låter bra det :)
    jag har bott här i ett år drygt men har ändå inte hunnit skaffa alltför många kompisar.. det e ju bt-tjejorna som gäller :D

Lindha, vad är det nu som hänt?? prata ut med doktor camilla nu...
    ;)

• Meddelande borttaget
  • yrvädret

hmm, min inlägg fastnade i filtret, fattar inte varför... jag skrev ju varken fula ord eller gjorde reklam. Och särskilt långt var det inte heller...

• Princessdiamond

gomorron! *snubbla in med grusiga ögon*
    skulle jag va bt-beroende?? inte en chans :D

• yrvädret

gomorron gomorron!! Själv har jag hunnit vara uppe ett tag... blir så när man har vå katter som står och rasslar i gardinerna...

• ninni7805

gomorron tjejer
    skulle vi vara bt-beroende?? nääää inte då ;)
    kom ju hem från Norrköping igår och insåg hur skönt det va med en liten minisemester! gick på kolmården och njöt i fulla drag igår :) minnen från barndomen kom rusande i superfart ;) hihihi

attans va det regnar idag då....

ringde till stadskansliet eller vad det heter idag o fick reda på att jag inte kunde boka vårt datum för borglig vigsel förrns vi fått pappren ifrån skattemyndigheten... vilket betyder att vi inte kan boka förrns i januari ngn gång.. surt, men hon lovade dyrt och heligt att vi skulle få tid den dagen vi ville ha! så jag kunde vara lugn sa hon.. vadå jag lugn?? ;) måste ju ha koll på allt ju ;) *fniss*

• Princessdiamond

ja, jösses! jag hade fått nippran om jag inte hade koll på allt ;)

***************BRIDEZILLA***************

hehe

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006