Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ska kolla in lite Nixa, Lillys och Forever Yours nu tänkte jag. Tack så mycket, princess, att du följde med till Eironora! Skönt med lite smakråd!
Vårbrud
Du får säga till när det blir dags för dig att kolla klänning, så hänger jag på !
Vårbrud
Här är förresten "öppnet förhållande"-tråden
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1191932.html
Och "föräldrar-ge-ekonomiskt-stöd"-tråden
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1197379.html
Förresten, har ni checkat in den här tråden? Kan ju vara något att satsa på innan äktenskapet - en liten sista svira?
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1195675-6.html
hihi, den va kul
men ben afleck?? inte riktigt min smak eg :)
god morgon!
läget idag?? jag e lite trött...
oj, vad jag babblade igår.. *rodna* :)
Hade ni det bra på fikan igår? Vart gick ni?
Trollvinter:
Jag har inte ridit på ett tag så jag e lite ringrostig. Är ni hur bra som helst eller? Själv kommer jag nog att se lite lustig ut till en början kan jag tänka...
yrvädret
Hjälp vilka långa trådar att läsa igenonom.
Har suttit med "öppnet förhållande"-tråden hela morgonen. Blir ju helt matt.
Jensp
Vi var på en kinakrog alldeles i närheten av Panduro. Det var riktigt roligt att träffas! Kul att kunna prata om de olika trådarna och bröllopsplanerna. Hoppas att det blir fler nästa gång.
Hej tjejer nu är jag tillbax i Götet igen :)
Vårbrud
He, he, ja det blir ju endel att läsa. Jag ser till att följa med från början, då behöver man bara läsa kanske en sida från det att man var inne sist. Man märker ju alltsom oftast vilka trådar som kommer skapa debatt och vem som skriver inlägg bara för att provocera
Lindha
Välkommen tillbaka! Du var saknad igår!
princess
om du babblade mycket - vad gjorde då inte jag!! Pratkvarnar är vi allihopa, allihopa, allihopa, pratkvarnar är vi allihopan-lej...