• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Ska kolla in lite Nixa, Lillys och Forever Yours nu tänkte jag. Tack så mycket, princess, att du följde med till Eironora! Skönt med lite smakråd!

Vårbrud
    Du får säga till när det blir dags för dig att kolla klänning, så hänger jag på !

• Princessdiamond

hihi, den va kul

men ben afleck?? inte riktigt min smak eg :)

• Princessdiamond

god morgon!
    läget idag?? jag e lite trött...
    oj, vad jag babblade igår.. *rodna* :)

• Jensp

Hade ni det bra på fikan igår? Vart gick ni?

Trollvinter:

Jag har inte ridit på ett tag så jag e lite ringrostig. Är ni hur bra som helst eller? Själv kommer jag nog att se lite lustig ut till en början kan jag tänka...

• Vårbrud -06

yrvädret

Hjälp vilka långa trådar att läsa igenonom.
    Har suttit med "öppnet förhållande"-tråden hela morgonen. Blir ju helt matt.

Jensp

Vi var på en kinakrog alldeles i närheten av Panduro. Det var riktigt roligt att träffas! Kul att kunna prata om de olika trådarna och bröllopsplanerna. Hoppas att det blir fler nästa gång.

• Lindha

Hej tjejer nu är jag tillbax i Götet igen :)

• yrvädret

Vårbrud

He, he, ja det blir ju endel att läsa. Jag ser till att följa med från början, då behöver man bara läsa kanske en sida från det att man var inne sist. Man märker ju alltsom oftast vilka trådar som kommer skapa debatt och vem som skriver inlägg bara för att provocera

Lindha

Välkommen tillbaka! Du var saknad igår!

princess

om du babblade mycket - vad gjorde då inte jag!! Pratkvarnar är vi allihopa, allihopa, allihopa, pratkvarnar är vi allihopan-lej...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006