• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Fast jag har sett henne i många andra diskussioner också, det är därför jag har svarat i den tråden. Men hon måste ha varit medveten om att hon skulle skapa rabalder med sitt inlägg. Jag menar, man kallar inte trogna BT-anhängare för "trångsynta romantiker" ostraffat. Jag har diskuterat med henne förut och hon har åsikter som många kanske skulle kalla för kontroversiella.

• Princessdiamond

jaja, jag orkar bara inte
    hom får väl göra som hon vill.. men jag KAN INTE FÖRSTÅ det...
    det kan jag bara inte
    men men.. jag gör som jag vill och hon som hon vill..

• Vårbrud -06

Godkväll på er! Har precis kommit hem från sommarstugan i Bovallstrand. Har regnat hela helgen, men jag trotsade vädret och gick ut och plockade svamp. 4 liter kantareller blev det så nu är jag nöjd.

Jag var inne på att följa med på fikan på onsdag, men börjar tveka lite nu. Vi har ju inte bestämt något datum, plats eller något. Känns inte som jag skulle tillföra något...

• yrvädret

Vårbrud

Det är väl självklart du ska med!! Inte behöver ni ha planerat nåt heller - det räcker om du har drömmarna Om inte annat är det väl roligt att gå och fika med nya vänner - dessutom har jag en känsla av att vi kommer prata om andra saker än bröllop.
    Du tillför något genom att bara vara där!

• Princessdiamond

vi har bestämt onsdag 10e kl 18 ca

• Vårbrud -06

yrvädret

Tack för puffen. Jag kan ju alltid snappa upp bra idéer från er eftersom ni redan kommit så långt.

ca 18 vid grindarna till trädgårdsföreningen. Bakom bältesspännarparken?

• yrvädret

Vårbrud

precis, där vid ingången till Trädgårdsföreningen blir väl bra. kl 18 - 18.15.

När det gäller planeringen har inte jag heller hunnit så långt. "Bara" bokat festlokal och hotell - resten tänker jag hinna med i höst. Träffarna är så himla bra just för att man får en massa tips (hoppas jag, har ju aldrig varit på fiak med BT-are... )

• Jensp

Ayla04:

Yes...vi var på samma bröllop!

• Trollvinter

Oj, ni har ju hunnit med flera sidor under helgen!

Jag vill också med och fika!

Låter härligt med Aruba Ninni

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006