• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

Vårbrud -06

jag har så dåligt minne och orkar inte leta igenom massa meddelanden..
    var det du som jobbade till 17 eller nåt??

• yrvädret

Ska alla svika oss nu, när jag ÄNTLIGEN kan vara med på fika! Nåja, till er som inte kan så får vi boka ny tid A.S.P!!

• Princessdiamond

men vi syns vid korsvägen kl 16 fortfarande??

• yrvädret

princess

JAAA, självklart!! Annars börjar jag gråta Du måste ju hjälpa mig att kolla klänning!!

Bussarna går lite si och så, det kan hända att bussen kommer in ett par minuter över 16 - hoppas att det inte gör något?

• yrvädret

Äh, glöm det jag skrev om bussen tidigare. Kollade västtrafik och jag kommer komma in på Korsvägen kl 15.57, så jag blir inte alls sen...

• Princessdiamond

ok, då skall jag vara där =)
    gullet ger mig skjuts in *s*

ska bli kul att få träffa dig :)

kan ju vara en fördel om vi hinner ses åtminstonne EN gång innan vi gifter oss :D;)

• yrvädret

hehe, lyllos dig som får skjuts!

Det ska bli riktigt kul, det här!
    Något säger mig att vi i varje fall inte kommer få slut på samtalsämnen!

• Trollvinter

Hmm, jag vill ju gärna!!! Men, som det ser ut just nu funkar det inte

Hoppas att vi SNART kan boka in en ny tid!

Jensp och Lindha: vi syns i alla fall på lördag på ridningen. Ska bli jätteroligt

• Princessdiamond

Trollvinter

du kan väl komma förbi om du har möjlighet??
    får jag fjäskat lite med damerna och får som jag vill så finns vi på kungstorget och kikar lite på rixfm-festivalen samtidigt som vi tjötar :)

• Trollvinter

Ah! Då vet jag var ni är i alla fall Ska försöka ta mig förbi senare, men lovar inget.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006