• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Jensp

Haha...wienerbroed...den var bra den...*sitter och skrattar gott åt era små tokigheter*

• Princessdiamond

det finns en liten text ovanför den rutan du skriver i, där står det hur du gör smileys..

vår bestman skall även vara fotograf..
    henris bästa vän och barndomskamrat
    men kommer även be andra släktingar att dokumentera.. så kan man även välja det bästa från dem sen..

• Jensp

Vårbrud -06

Angående smileys, kolla under gubbarna ovanför textrutan. Där står det: "Smiley i texten, se här?"
    Klicka där så kan du se hur man gör!

• Jensp

Attans...Princess han före...

• yrvädret

Har ni hört något om Älvfoto? Var inne på hemsidan och tyckte de bilderna var riktigt bra...
  • Jensp

Ja, det är många här på BT som rekommenderat dem!

• Vårbrud -06

princess, jensp

Hahahaa nu ser jag. Jag måste vara totalt blind!!

• Jensp

Själv ska vi ha Eva Quirbach. Hon kommer även att ta bilder på mig för en secret box som Brolle ska få på morgonen!

Kolla hennes sida: www.quirbach.se

Hon är billig jämfört med andra!

• yrvädret

Jag funderar på att göra en sådan där secret box... har alltid varit lite "exhibitionistiskt" lagd. Och eftersom det bara är min blivande man som får se det så... varför inte

Hur mycket kommer det kosta för dig?

• Jensp

Ca 1500:- allt som allt. Då fixar hon studio. Vi betalar förresten enbart 3000 för våra bröllopsfotografier.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006