Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
princess:
ja, jag har lite ont i magen efter telefonsamtalet, men eftersom hon sa att det inte va ngr som helst problem att få just det datumet vi vill ha så får jag väl bita ihop och slappna av ;)
vadå, vi, bridezillas?? nääää ;) ;) ;)
yrvädret, när hade ni tänkt er in till kalaset idag då??
Hej alla Göteborgare med omnejd. Själv är jag en "med omnejd"
Fick tips om denna tråden via en annan tråd.
Jag har inte varit inne på BT sedan jag gifte mig 2003 och nu skall jag planerat en bröllopsfest på en vecka.
Hur går det för alla er andra?
princess
Vet inte ännu, har tvättstugetid mellan 13-16, så det måste vi göra först. Sedan tror jag att det beror på vädret. Fortsätter det att ösa ned som det gör nu så är dte lagom kul att gå omkring nere på stan. Att sätta sig på en pub är inte heller aktuellt eftersom vi är totalt superpanka för tillfället. (Fatta att det ska bli skönt att börja jobba!!)
Så det hänger lite på det.
ninni
Så du har varit i mina gamla hemtrakter. Hur mådde gamla Norrköping, då??
Och lugna ned dig, du kommer att få gifta dig på er dag!! (Annars får de med BT att göra!!)
Ja börjar få ångest... sitter här med catering och fotografer och allt är en enda jävla röra... Till råga på allt så måste jag sätta mig med en kompis festprogram, hon gifter sig nästa lördag och jag ska vara toastmaster. PANIIIIK!!
Trollsan:
så du hittade hit välkommen!
planeringen går framåt sakta men säkert.. det mesta är väl under kontroll, men det finns en hel del lösa trådar så som lokal till festen och maten och så..
Just nu håller vi på att krångla med PRV angående vårt efternamn vi vill ha.. det går väl så där bra.. dom krånglar! :( men det SKA gå!!
vart bor du? hur gammal är du? *nyfiken*
kan ju börja med att presentera mig själv lite: bor här i göteborg med min blivande, är 26 år, jobbar för tillfället som fotograf och väktare (fiiiiin blandning ;) ) men är utbildad till ngt heeelt annat men får inte jobb som det :(
yrvädret:
såg i en annan tråd att du letade efter fotograf.. och att ngn tipsat dig om fotojen.. hon tar enormt fina bilder!!! lägger in en länk till hennes hemsida så kan du kolla själv och kontakta henne! finns en hel del av oss här på tråden som varit i kontakt med henne ;)
www . fotojen . net / jennys / index . htm
(ta bara bort mellanslagen ;) )
ninni7805
Jo då, jag hittade hit
en liten presentation av mig.
Är 28 år och bor tillsammans med min man i en villa på landet i Lerum. Jag arbetar som It-assistent/IT-utbildare vilket jag tycker är jätteroligt.
Och idag går jag på min sommarsemester. Två härliga veckor.
urvädret
Jag har ett tips på fotograf. Mats Althin heter han. vi hade han på vårt bröllop, han var billig och tog kanonfina kort.
Avskyr att se mig själv på kort, men dessa blev underbara.
Tror han tog 2500 inklusive 3 rullar film. Sedan kunde han vara med hela dagen om man ville, det kostade inget extra.
Du hittar honom här.
www . matsalthin . com
yrvädret, måste erkänna att föregående inlägg låter väldigt bra :) men annars kan jag alltid fråga vår vän som skall fota vårt bröllop om han är intresserad av att ställa upp för en rimlig peng.. :)