Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
har tyvärr inte kollat mobilen
nice med tavla! motiv?
vi fick också vänta på bussen, tidtabellen var helt uppåt väggarna.
Jo vi har tagit det lugnt, ätit och druckit gott och sett på Evita.
ååhh, evita... den e bra!
egyptiskt motiv på.. henri tycker om sånt :)
groups.msn.com/HenriCamilla/shoebox.msnw&PhotoID=39
tavla målad på en lp-skiva..
Hej på er!
Tack för senast. Ville bara säga hej och godnatt. Rolig tavla princess
Ni andra, hur gick det med ridningen idag? Berätta!
hehe, vi såg när han satt och gjorde de där tavlorna, vi gjick förbi där innan vi kom fram till er. De är riktigt läckra
Ridningen var helt suverän! Otroliga omgivningar och hästarna var hur bra som helst! Det var väldigt trevligt att träffa de andra också såklart!
Men fy f*n!!!! vad ont jag har i baken och lite över allt....Kunde nästan inte ta mig ur sängen i morse
ja, det är otroligt fina tavlor.. han va ju så himlans duktig!! och det va ett bra pris..
VI MÅSTE ut och rida i höst!! Jag vill oxå!! *förbannar min tomma plånbok*
Fööresten är det någon som funderar på att ha såpbubblor istället för ris på sitt bröllop? Jag funderar på att beställa det sen från nätet (alltså sådana framtagna för bröllop och som inte ger fläckar)
Man kan tydligen få mängdrabatt om man beställer många, så om någon annan är intresserad så kan vi ju beställa ihop?
yrvädret
jaaaaaaa, jag vill osså ha sånna bubblor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har skippat idén just för att jag varit rädd för fläckar! var hittar man dessa??
kika lite här, bryggan under bron.. hittar inte mkt mer.. men leta du lite också :)
www.brygganunderbron.se/catering.htm
www.brygganunderbron.se/menyochbuffe.htm
här finns lite mer... menyer :)