Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Det var inte farligt... Tror jag ska ta kontakt med henne! Hur många bröllopsfotografier får ni sammanlagt? Ingår förstoring i priset?
När är det ni gifter er? Hur långt innan bör man boka henne?
Förresten, har ni sett min tråd?!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m1200149.html
Vi var och tittade i kapellet idag, och det var en lustig grej...
Ja, slå henne en signal. Hon är verkligen trevlig. I priset ingår resersättning, fotografering och framkallning. Jag tror att man får betala något extra för förstoringar.
Vi gifter oss inte förrän den 2:e september nästa år så vi är ute i VÄÄÄÄLDIGT god tid, men det känns ändå skönt att boka henne såpass tidigt.
När gifter ni er?
Min secret box kommer hon fota i april, maj någon gång. Hade velat gå ner några kilo inför fototillfället nämligen...e lite blyg inför kameran, men vad f*n...Vad gör man inte?
Hahaaa...hoppa hage på bröllopet! Låter lite väl drastiskt! Du måste ju höra med de om de inte kan ta bort den! Den måste ju ha legat där för barntimman eller något sådant!
Jo, det där med mattan. Du kan ju tänka dig. Jag kommer in där i kapellet, helt uppe i att "här ska vi gifta oss", tittar ned och får se mörkgråa streck på den ljusgråa mattan. Sedan tittar jag lite mer, och tänker att "det ser ju ut som en hopphage" sedan går det upp att de måste skämta - det ÄR verkligen en hopphage... Jo, man blev ju lite full i skratt. Visst det är härligt med barnlekar, men inte på MITT BRÖLLOP!!! Nåja, lättroad är man iallafall
Haha, vilka underhållande trådar ni har hittat...! Men, yrvädret: hopphage?! Kanske ingen som ser om det inte går att ta bort!?
Vad roligt att ni hade det trevligt på fikan. Själv satt jag på jobbet till klockan nio på kvällen... Men, jag LÄNGTAR till nästa tillfälle!! Jag träffar ju några av er på lördag i alla fall - ska bli roligt att rida, men jag har heller inte någon direkt erfarenhet. Det var längesedan!!
Jag har varit och pratat med Jenny på Älvfoto. Hon har SÅ fina bilder! Priset beror på vilken typ av album och hur många bilder man vill ha, men allt från 2500:- till 9000:- tror jag. Vi kanske hamnar någonstans mitt emellan skulle jag tro.
trollvinter
Stackare! Det var riktigt synd att du inte kunde komma. Vi andra hade gôrskôj!
Jag ska ringa Jenny på Älvfoto också. Jag går gärna på rekommendationer
Bara en sak jag undrar över - Vart ska ni ha er bröllopsfest? Princess vet jag ju redan, men ni andra - restaurang eller hyrd lokal? Catering eller laga själva?
Det hela börjar ju dra ihop sig för mig också, så jag letar cateringfirmor för fullt. Har ni några ni kan rekommendera?
Vi ska försöka laga allt själva, men kommer troligtvis att ta hjälp av en kock samma dag (då vill vi inte att någon i familjen ska behöva stå i köket)... Vi får se hur det går med den saken. Så, ingen catering här...