Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
kom hem från danmark för en liten stund sedan..
sitter å smuttar på larsenkonjak och en öl :)
*smuttar på ett glas rött* :D
Åhh, gott!! Jag tror jag tar och kommer hem till dig istället... det låter mycket roligare att dricka vin än att städa och tvätta...
jag mailar adressen ;):D
Hejsan tjejer!
Jag måste eventuellt ställa in fikan för min del i kväll... Har lite för mycket att göra på jobbet, så eventuellt jobbar jag över. Ska kämpa på under dagen för att bli färdig så snart som möjligt, dock!! Vet ni vart ni går så kanske jag kan sluta upp senare? Men, sannolikheten kanske inte är så stor... Jag hör av mig senare under dagen!
ha det så kul på fikan tjejer!! Nu far jag och min värddam till Kolmården för att njuta av delfinerna och dom andra djuren :)
kram
Ha det bra på fikan ikväll. Hade gärna följt med men kan tyvärr inte. Får bli en annan dag helt enkelt. Ser dock fram emot rdiningen på lördag!
Trollvinter
Synd om du inte kan komma. Har ingen aning om vart vi ska gå tyvärr, bara vart vi ska träffas. Hoppas att du hinner klart på jobbet!
usch vad trist!
från början såg vi ju ut att bli ett stort gäng..
jaja, det blir nog lättare att få ihop något om ett tag när semestrarna är över...
hmm...
nu kommer inte titrania med heller...
så vi blir tre stycken :)