• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Princess

Suck, ja... (som om det är troligt att vi hade hittat varandra bland typ 50 000 andra )

• yrvädret

VI FICK DET!!!! (S:t Birgittas kapell, alltså!) Och på den tiden vi ville ha oxå!!

Vad jag är glad, tralalala!!!

• ninni7805

yrvädret:
    GRATTIS så nu blir det till att ändra allt då? Men va kul för er att ni fick det ni ville ha!!

Jag har precis mailat rådhuset för att boka in vår borgliga vigsel som vi ska ha ett par dagar innan vi åker iväg för vår strand cermoni :) och lindha o princess: ni blir inte ensamma längre att ha den 22:e som dag ;) ;)

• Vårbrud -06

yrvädret

Grattis! Det är väldigt fint nere vid S:t Birgittas kapell. Vart skall ni hålla middagen nu då? Det känns ju som om det bara är dyra saker runt omkring där.

• yrvädret

ninni

Tack så mycket! Det ska verkligen bli jättehärligt. Var och tittade på kapellet idag igen, och det är helt underbart!

Vad spännande med att ha "vigsel" utomlands! Även om ni kör borgerligt innan så är det ändå strandceremonin som gäller, eller? Gifter ni er också i april eller någon annan månad? Vi kommer ha bröllopet den 22:e också, fast i juli

Vårbrud

Vi kommer att ha bröllopsfesten i Kungsbacka som planerat. Vi gifter oss kl 14, och kommer att fotografera oss efter. Middagen kommer ligga vid 17-18 -tiden, så däremellan kommer gäster som väljer att åka direkt till Hanhalsgården kunna få lite förfriskningar och lite tilltugg (vill ju inte att de ska svälta ihjäl) samt att vi kommer fixa lite aktiviteter. På det hela taget kommer de ha ca 1,5 timmar att slå ihjäl innan vi kommer...

• yrvädret

Okej, hur blir det imorgon med fikat?

Princess, vi träffas vid Korsvägen kl 16? Ska vi säga vid typ hållplats D, eller nåt?

Vårbrud -06, trollvinter och titrania, vi möter upp er utanför trädgårdsföreningen (vid ingången, mitt emot storan), kl 18?

Har jag fattat rätt nu?

• Princessdiamond

yrvädret

grattis :) det blir kyrkligt iaf då ja *s*

jupp vi ses 16 och möter upp de andra kl 18 :D

• yrvädret

gutgut!

Håller på och tvättar, borde städa också... Och jag måste rensa kattlådan - orkade inte göra det i morse så nu ser det väl ut som... ja, sönderkrafsade kissklumpar... Nackdelen med att ha katt

Jo det blev kyrkligt ändå... fast jag hade inte förlåtit mig själv om jag sagt nej pga vissa värderingar. Magkänslan har ALLTID rätt!!

• Princessdiamond

huvudsaken 'r ju att ni får vara där ni vill och att ni får gifta er med varandra!

• yrvädret

precis... fast ibland är allt bra konstigt...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006