Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Trollvinter:
Klänningen är verkligen underbar! Du kommer helt säkerligen bli en mycket lycklig brud i den!
Så tjejer nu har jag bokat uteritt :) Tjejen som jag pratade med tyckte inte att vi behövde en hel ridlektion innan, hon trodde att det räckte med genomgången i padocken som dom alltid har innan varje ritt. Så jag har bokat en 2 tim tur, den kostar 350kr. Det blir på lördagen den 13 augusti kl 11. Hoppas att ni kan då! Ni kan väl höra av er så fort som möjligt om ni vill följa med, lovade att återkomma till henne så fort jag vet hur många vi blir. Jag åker på semester idag så snälla maila mig gärna eller skicka ett sms... lindha_h@hotmail.com
Ha det gott allihopa!
Kram kram
Vårbrud-06:
tack för ditt svar!!
Trollvinter:
ja, vi ska och titta förhoppningsvis ngn gång under nästa vecka (om jag hinner) annars blir det veckan efter.. ska titta på lite fler lokaler men vet inte riktigt hur det blir...
åhh va kul med uteritt!!!! hade oxå velat hänga med :( men det får bli en annan gång..
kramar på er
trollvinter
alldeles otroligt fin klänning! tycker absolut du skall ha urringningen som e på den första bilden!
vet inte vad du e ute efter för skor, men borde inte sånna där snörsandlaer (sånna man snörar en bit upp på vaden) passa?? eller något annat enkelt.. som ballerinaskor eller så??
kan du tänka dig ballerina så finns det ju massor nu iaf
princess:
trollvinter gifter sig i januari och då kan det bli liiiite kallt med såna snörsandaler ;) men visst hade det varit riktigt snyggt!
trollvinter:
jag såg relativt mkt vita heltåade skor när jag va på stan igår.. ge dig ut o titta nu när det är rea så håller jag tummarna att du hittar ngr :)
nu ska jag till jobbet....
kramizar
Synd att jag inte kan följa med ut och rida, Lindha - för följa med en annan gång.
Appropå nästa vecka - Fika kl 18 i Botaniska? Eller ska vi ta ett annat café? Känner inte till stan så jättebra ännu, så antingen Botaniska (där jag har varit) eller något café som ligger centralt passar bäst för mig.
Är det så att det är Göteborgskalas nästa vecka...?! Då kanske det kan vara roligt att träffas någonstans inne i stan istället för Botaniska? Men, å andra sidan lär det ju vara mycket folk... Klockan 18 verkar i alla fall bra
Vad glad jag blir att alla verkar gilla min klänning! Jag hoppas att den blir så bra som jag tror...
håller med trollvinter..
man kan ju passa på att njuta av kalaset samtidigt som man fikar :)
jag kan möta upp dig yrvädret :D om du vill...
jag e inte världsbäst på den här stan heller, men centrum kan jag någorlunda nu *s*
Jag kommer in med Grön express från Mölnlycke, så det finns ju inte så många hållplatser att gå av vid
Men om vi träffas någonstans nere på stan? Jag tror att jag nog kan klara av att hitta till Trädgårdsföreningen (bussen stannar vid heden) så om vi träffas någonstans däromkring?
okej, jag kan inte stan SÅ bra... :D
vette sjutton om jag hittar dit.. hmm ;) nä, men ärligt.. jag e kass på den här stan :)