• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Trollvinter

Ninni: jag har inget telefonnummer här... eller jo: 031-212174, men förmodligen har de semester nu.

En annan lokal som jag tror är fin (men inte sett själv) är "Gräfsnäsgården" i Slottsskogen. Jag mailade dem en gång och den skulle gå att hyra, men den var för liten för oss. Jag tror att de tar 70 personer. Sök på det på nätet så hittar du den nog. Tror inte att det var så dyrt heller.

Jag kan hela vecka 32 - fikar gärna då!

• ninni7805

trollvinter:
    tack för tipset :) ska genast kolla!!

vi har börjat vackla lite när det gäller thailand... hotellet vi bsetämt oss för verkar inte vara helt ok så nu kollar vi runt igen efter bra resemål för vigseln... suck, varför kan inte allt bara bli som man vill med en gång??????? men men, tur att man har lite tid på sig ;)

har fresten köpt mina bröllopsskor redan :) hittade ett par underbara sköna skor med relativt låg klack för 200:- så nu står dom i garderoben och bara väntar på att få bäras

• Princessdiamond

jupp, v 32 e super
    har precis pratat med chefen och har nu bytat mina dagar den veckan så jag e helledig :) har semester ihop med älsklingen :D

och som sagt, antar att de flesta av oss ändå skall in på kalaset..
    vi kan ju ta med våra karlar så kan de sitta och sucka över oss och prata bilar och datorer medan vi babblar bröllop ;):D

• Lindha

Ninni vi ska hyra bygdegården i Västerlanda. Tror det kostade 600kr för fre-sön :)

V32 ser tuff ut för mig. Möjligtvis fredagen, men det är min födelsedag så jag vet inte riktigt. :)

Jag och Trollvinter ska fika fika i Älvängen på lördag. Om nån mer vill hänga på så får ni gärna. Eller vad säger du Trollvinter??

• ninni7805

Lindha:
    jo, vi har j uprel.bokat bygdegården i sjuntorp men är inte så supersugna på den längre.. vore kul med lite "roligare" lokal.. har kontaktat lite ställen idag och väntar med spänning på svaren :) men många har ju semester nu så det kanske kan ta ett litet tag innan man får svar...

åhh va kul det ska bli att jobba 23 timmar på 2 dagar nu fredag och lördag... INTE!! :( men men får tänka på pengarna jag tjänar...............

jag hoppas jag kan hinna med en fika under kalaset! länge sen vi sågs nu allihopa.
    Hur ser nästa vecka ut för alla?? ngn som har tid med en liiiten fika kanske?

• Princessdiamond

jag jobbar måndag-ons nästa vecka, men sen e jag ledig fram till den 15e :D

ninni, var köpte du skorna??

• ninni7805

princess:
    jag hittade faktiskt skorna på Ica Maxi *rodnar lite* och igår när jag va där och handlade såg jag att dom satt ner priset till 129:-............. så om ni har möjlighet så tycker jag nästan att ni ska ta er ut dit om så bara för att kolla.. tror dock att det va lite begränsat antal storlekar (jag tog dom sista 37:orna) men det fanns relativt många par kvar

nu ska jag iväg o jobba 11 timmar.. Wohooooooooo va kul.. inte! :(

• Trollvinter

Såklart ni får hänga på på fikan i ÄLvängen på lördag! Vi ska synas vid 11 utanför Älvfoto.

OJ, vilket fynd Ninni!! Hur ser de ut?! Det var ett ställe som jag inte funderat på att leta skor på

På tal om fikan, vilka datum är det vecka 32 (är det 30 nu?) har blivit lite förvirrad efter semester... Men, det spelar nog inte så stor roll för jag har ändå inget särskilt inbokat den närmsta tiden - så föreslå ett datum ni som är begränsade i tiden!!

• yrvädret

Här rullar det på med bröllopsplanerna! Var och tittade på Säröhus igår, om det var ett alternativ för bröllopsnatten. Det slutade med att vi bokade två nätter! Kolla gärna länken www. sarohus. se klicka på båten med det blågula seglet (om ni inte vill ha texten på tyska eller engelska ) och kika runt. Om ni tittar på gemaken så är det det rummet vi ska ha

• yrvädret

Appropå fika - kan inte på lördag, nästa vecka är tjockt - min syster med familj, samt mina föräldrar och lillebror kommer på besök.

Lindha - grattis i förskott!! Kul att du oxå är ett lejon (psst, säg inget till de andra, men jag fyller gammal på nästa lördag!)

Fika vecka 32, 8-14 augusti. Jag kan hela veckan, men helst veckodagarna. Eftersom jag är skitnyfiken på er andra så VILL(!) jag ha en fika
    Vi som kan, ska vi komma överens om ett datum? Och sedan spika det så det blir någon fika? (hm, menar inte att vara bossig - jag vill ju bare fika!! )

Princess - underbar klänning förresten! Glömde säga det tidigare

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006