• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Trollvinter

OK, då föreslår jag onsdag! Då har vi en dag att börja med i alla fall.

Vilka kan fika onsdagen den 10/8?

Trollvinter

• yrvädret

Trollvinter
    Yrvädret

• Princessdiamond

Trollvinter
    Yrvädret
    Princess (bör kunna iaf :D)

ninni
    ni har jag vart på maxi i kungälv och köpt mig ett par skor.. betalade 199, så jag vet ju inte om det är samma
    har tagit kort och lägger in en länk här så fort min msngrupp slutar krångla..

• Trollvinter

...nu blir jag ännu mer nyfiken på dessa skor!! Kanske måste ta en tur till Maxi snart. Skynda dig med bilderna princess

För min del verkar det annars som om vi håller på att byta lokal igen! Det lutar starkt åt Kviberg!! Verkar vara en perfekt lokal för oss - hoppas att det funkar med allt runt omkring bara

• Lindha

Jag kan inte på onsdag den 10e :( Är på landet då. Enda dan jag kan den veckan är den 12e, och jag vågar inte lova till 100%då heller. Man kanske blir överraskad av Johan och Ebba på den stora dagen. :)

• ninni7805

princess:
    vilka söta skor :) men inte lika som mina.. jag kommer att lägga ut bilder (eller maila er) efter nästa söndag när kameran kommer hem igen..
    måste rusa till jobbet nu....... ska visst jobba 11 timmar idag me... igår blidde det 12 timmar.. trött idag!!!
    kramar på er

• Lindha

Nu har jag oxå köpt skor! Hittade dom på rea i Älvängen idag. :)

• Vårbrud -06

Hej på er igen.

Om jag får följa med på fika så kan jag troligtvis också den 10/8.

Det hade varit kul att träffa er. Ni ligger ju långt före med planeringen.

• Princessdiamond

nu har jag köpt klänningen!
    hoppas nu den känns bra! och att jag får den ;) helst i bra skick..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006