• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

Åhh va fin!!! Skulle kunna tänka mig något liknande, fast jag vill nog ha axelbandslös. Tror att den kommer bli jättefin på dig Princess. Du kommer bli en riktigt prinsessa ;)

• Trollvinter

Oj vad fin!! Snygga "ärmar"! Jag tror att den skulle bli jättefin på dig

• Princessdiamond

*rodnar*
    vad snälla ni e!

• Princessdiamond

jag vill fika!! *stanpar med foten och ser vrång ut*

• yrvädret

Jag med!!! *stampar ännu mer och ser ännu mer vrång ut*

Vad sägs om att fimpa herrarna och köra på en brudfika v 32? Jag kan vilken veckodag som helst!

• Princessdiamond

eftersom jag antar att många av oss ändå skall in på kalaset så borde det ju inte va så svårt att få ihop något eller??

• Princessdiamond

yrvädret
    hur går det med bröllopsplanerna nu då?

• ninni7805

*stampar oxå med foten och ser vrång ut* vill oxå fika!!!!!!!!! :)
    vecka 32 funkar nog säkert för mig. får reda på schemat på söndag.. det enda jag vet är att jag ngn gång under den veckan ska till kolmården med tjejen i vårt värdpar :) men jag kan säkert klämma in en fika oxå!

trollvinter:
    jag har försökt få kontakt med la cuvee, men inte lyckats.. har du ngt telefonnummer eller liknande?? jag har skickat mail, men ingen svarar :(

finns det ngn av er andra som håller inne på en kanonlokal för ca 50 personer där man får ta med sig egen mat och dryck?????? inte för dyr hyra bara.. smärtgränsen är 4000:- men billigare välkomnas ;)

mattias åkte till Los Angeles imorse så nu är man ensam igen i 1½ vecka :( bläbläblä...

• ninni7805

princess:
    vilken underbar klänning!!! tror du kommer passa superbra i den

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006