• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Det är veckan innan jag börjar jobba

Förresten ska vi gå någon dag och titta på brudklänningar? Sen när Eironora öppnar igen?

• Princessdiamond

det kan vi absolut göra!

• Trollvinter

Fika vecka 32 låter toppen! Jag kan (vad jag vet just nu i alla fall)

Vad roligt att du vill följa med på lördag Lindha. Då kan jag ju få en guidad tur i samhället... Någon gång på förmiddagen? Vi kan ju höras på mail.

• Lindha

Vi kan väl planera in en fika i augusti/september redan nu? Om man vet om den i god tid så kanske fler kan?

• ninni7805

hej hopp allihopa!
    islandshästar låter superkul :) men jag kan som vanligt inte säga om jag kan eller inte än.... får mitt schema för den perioden nu på söndag så efter det kan jag garanterat säga om jag kan eller inte ;) hur mkt skulle det gå på??
    fika i aug/sep låter som en toppenide!! när?? v. 32 låter bra.. men jag vet som sagt inte än eftersom schemat........... blä....

princess:
    jag ska kolla på dina inbjudningar lite senare idag.. nyfiken :)

• Lindha

400kr kostar det att rida kombituren på Östad. Då sätter jag upp Ninni och Trollvinter som intresserade, nån mer?

• yrvädret

Kan tyvärr inte komma med och rida den helgen. Det är sista helgen innanjag börjar på mitt nya jobb, och sista chansen att varva ned innan dess. Men kanske senare i höst?

• ninni7805

princess:
    va fina inbjudningskort!!!! ser fram emot att få se dom i verkligheten :)
    hur har det gått med klänningen? beställde du ngn av dom 3?

• Princessdiamond

tack! :)

näpp, två va lite för små och den tredje säljaren har inte svarat på mitt sista mail..

funderar på denna ist (lite dyrare, men men... forfarande billigt)

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8207260760

• Princessdiamond

tror ni den skulle se fin ut på mig??
    helt ärligt!! är den min stil??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006