• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

Har du gjort dom själv princess? Dom var ju jättefina!!! :) Åhh nu vill jag oxå börja. men mina stämplar har inte kommit än. :(

• Trollvinter

Halloj!

Synd på grill/fika hos mig, men det blir fler tillfällen!! Fika på botaniska låter bra istället! Men, tyvärr kan jag inte i denna veckan... Förutom idag - nån som är med på fika med kort varsel....?!

Ninni: lokalen La Cuvee finns på www.lacuvee.se Jag tror att vi betalar 3000:- plus moms. Jättefin lokal inuti och dessutom bra för den har riktigt kök och bra porslin, bestick och glas för 120 personer... Men, vi kanske är inne på att byta igen... Får se hur det går med den saken. Det är min pappa som har kommit med lite andra förslag!

Princess: vad roligt att du har hittat fina klänningar på ebay!! Det verkar ju inte dyrt för tre stycken!! Är en utav de riktigt bra, så är det ju ändå bra mycket billigare än en i en butik här hemma! Har du några bilder så att man får se *nyfiken i en strut* Inbjudningarna var förresten jättefina!

Lindha: Jag vill gärna följa med och rida! Jag kan både den 13:e och den 14:e! Har ridit lite förr, men en lektion är nog bra för att friska upp minnet lite...

• Princessdiamond

ja på sätt och vis...
    har ju tagit bilder, men ändå gjort i ordning dem själva och skrivt ut dem på papper vi valt och så vidare...

• Princessdiamond

tack trollvinter, och tack lindha också såklart :D

jag kan skicka bild på klänningen lite senare.. (blir bara en isf.. de andra två var färdigsydda och lite för små i strl för mig tyvärr... fast bra på ett sätt för då behöver jag inte välja.. *s*)

• Lindha

Ska iväg och rida Trollvinter annars hade jag gärna hängt med på fika. Det blir inget tågåkande för mig på lördag så jag kan om det nu blir nån fika?!

• Trollvinter

Javisst kan det bli fika hos mig på lördag i alla fall. Vilka kan?! Annars kanske du har lust att ta en runda i ÄLvängen centrum med mig, Lindha?! Tänkte gå till "Huvudsaken" och se om de skulle kunna sätta upp mitt hår till bröllopet och kanske titta in på Älvfoto också... och sedan en fika?!

• yrvädret

Princess

Jättefina kort! Vad tror du om att träffas någon gång i vecka 32 (8-12 aug)?
    Vi kommer vara ganska upptagna både denna och nästa vecka.

Tyvärr är jag inte fika hos Trollvinter på lördag Ska ju på U2 på fredag!!
    och på lördag är det familjeträff.

Jag trodde verkligen att jag skulle få mer helger och kvällar lediga nu när vi lämnat studentlivet, men icke... Hoppas det blir bättre till hösten

• Lindha

Jag följer gärna med en runda nere i "centrum" på lördag Trollvinter. Tänkte oxå prata med Jenny på Älvfoto. Vi kanske kan ta en fika på Cafè Blå, Älvängens café?

• Princessdiamond

v 32 ska vi väl kunna få till ngt... henri har semester då :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006