• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Aj, då! Nästa vecka är nog ganska brunt för mig - dels har vi endel saker inplanerat, förutom lägenheten, och dels ligger vi lite kort om pengar. Vill jättegärna följa med, men de närmsta veckorna har jag svårt att ta mig någonstans alls (Dumma ekonomi som förbjuder utsvävningar!! *grrr*)

• ninni7805

Lindha:
    åhh va kul att rida ut!!!!!! jag har inte suttit på en hästrygg på säkert 10 år och jag saknar det faktiskt... men jag har inga som helst grejer kvar (kläder och annat) och eftersom jag känner mig liite för osäker på en häst nu efter så lång tid är det nog inte en så superbra ide :( men attnas va kul det hade varit!!
    huset vi va o kollade på ligger på lindholmen på en liten kulle precis vid vattnet inte alls stort och relativt dyrt men titta går ju ;) och framför allt drömma... men vi ska ta kontakt med lite månniskor och hoppas att vi kan få se det invändigt oxå.. kunde bara kika in genom fönster när vi va där... men det vi såg gillade vi!

yrvädret:
    ja visst känns det härligt när man skrivit på pappren!!! jag har inte jobbat där än, men ser verkligen fram emot det. Jag är behovsanställd, vilket betyder att jag blir inringd när dom behöver mig... inte optimalt men det är pengar iaf.. och timlönen är kanonbra!!!

idag är det stora städdagen här hemma.. tänkte passa på att storstäda när mattias är på jobbet. ser ut som ett bombnedslag här hemma.. inte direkt så att jag städar när man hellre kan ligga på gräsmattan i solen ;)

kramar

• Lindha

Men det finns snälls lugna hästar Ninni! :) Kanske vi kan ta en tur på islandshästar till hösten? Dom är ju snälla och lugna.

Här ska oxå städas idag. :( Vi har bytt sovrum så nu ska Ebba få ett stort eget rum. Kul! :)

Har helt kommit av mig i bröllopsplanerandet. Men på lördag ska vi på bröllop så då kanske jag får lite ny motivation.

Ha det gott alla!

• ninni7805

lindha:
    jaaa islandshästar absolut!!! kul :)
    här går det så där med städandet idag... men har fått lite gjort iaf.. tar låång tid när det inte är kul ;) men med bra musik o högt så är det lite roligare.. men kanske inte för grannarna ;)
    vi har oxå komit av oss lite i planeringen... men ska ta tag i det nästa vecka hoppas jag.. vi tänkte få så mkt som mjöligt klart nu o inte göra ngt i höst o ta upp det i vinter igen, men vifår väl se hur det blir med det..
    kramar på er

• yrvädret

Islandshästar i höst?! Det låter toppen! jag är på!

• Trollvinter

Åhh, jag vill också ut och rida!! Men, som de andra har jag heller inte suttit på en hästrygg på väldigt länge. Har heller inge grejer kvar... Hoppas däremot att kunna hyra ut stallplatser i vårt stall, så det i alla fall finns hästar omkring mig! (Har inte ritkigt tid att ta hand om någon egen...). Men, jag vill hemskt gärna följa med om det dras ut på islandshästtur!!

Annars är allt lugnt här. Tänker njuta av sista dagen innan semestern är slut och hade inte tänkt göra något alls på hela dagen, men nu ringde mamma och pappa och de ska komma hit och hjälpta till att såga bort stubbar i trädgården! Så var det med den lediga dan...

Vi ska sätta oss i kväll förmodligen och pyssla lite med våran hemsida också. Hoppas att kunna visa upp den för er snart!

KRAM!

• Lindha

Klart att du oxå får följa med ut och rida Trollvinter. Är två tjejer från en tråd på FL som oxå vill ut å rida islandshäst, kanske vi kan åka allihopa???

Va på bröllop i går. Åhh va roligt det var! :) Tyvärr gick båten hem alldeles för tidigt! Så nu har jag fått lite nya tips och idéer. Vi bestämde oss för att anlita samma "musikanter". Så nu e det oxå klart! :)

• Jensp

Hej på er!

Här kommer en Gbg-brud till och undrar om hon får hänga med i er tråd!

Vårt bröllop går av stapeln den 2:e september nästa år så vi har låååång tid kvar att planera...(varför känner jag mig trots det stressa???)

Såg att ni snackade om att rida islandshäst! Låter ju jättemysigt. Var på Öland och hyrde islandshästar för några somrar sedan. Det var något av det roligaste jag varit med om! Rida runt i solnedgången är väl aldrig fel!

• Lindha

Hej och välkommen till oss jensp! :) Klart att du ska med och rida islandshästar! Det kommer bli skitkul! Vart ska ni gifta er?

• Jensp

Tack Lindha!

Tja om vi det visste Vi har riktat in oss på någon utav Örgryte kyrkorna eller St Paulikyrkan. De släpper dock inte nästa års tider förrän den 1:e september. En stunds nervös väntan återstår...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006