• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

GRATTIS Ninni :) Hoppas du haft en bra födelsedag!

• Bride2B..

grattis ninni.... mycket som händer för dig nu ju :D

• Princessdiamond

grattis från mig med :)

• Lindha

Vart tog solen vägen??? Jag som hade räknat med en dag ute i solen. :(

När är det dax för nästa fika???

• ninni7805

Tack tjejer

ja, när blir nästa fika?? Jag kommer ner hit till götet runt den 7/7 igen så efter det kan jag fika igen.

princess:
    jag kommer inte kunna ta era kort :( vi är på vår bröllopsresa det datumet :) :) :)

kramar på er alla!

• Princessdiamond

ninni

ajdå.. det va ju trist för oss..
    jaja, sånt e livet..

fika låter bra :)

• yrvädret

Grattis i efterskott, Ninni!! Hoppas du fick många vackra presenter

Själv har jag spenderat eftermiddagen hos veterinären, eftersom min lilla buskatt fick för sig att hon skulle slita av en klo. Så mitt uppe i packning, städning och stress fick vi hasta iväg. Så nu går hon omkring med tratt och ett omlagt ben och väntar på att mormor och morfar ska komma och hämta henne. Själva åker vi mot Götet imorgon och är 800 spänn fattigare...

Vad har ni gjort idag?

• Princessdiamond

yrvädret

då måste du komma med på nästa fika!!

• Princessdiamond

såååå... tjejer, när skall vi ses då??
    vill ju fika :D

å har ju börjat med festprogrammet och inbjudningarna nu... vill ju ha råd å synpunkter ;)

• yrvädret

Det skulle vara jättekul med fika. Var det den 10:e som var uppe som förslag? Jag tror att jag kommer ha svårt att komma ifrån då eftersom vi nyss har flyttat. Skulle vi kunna skjuta upp eller ta en ny fika snart därefter? Kanske mellan den 14-17:e? Då borde vi kommit i ordning någorlunda och jag har lättare att komma ifrån. Dessutom har vi antagligen hunnit hämta kissen då också

Från och med i morgon så kommer jag ha svårt att vara här på BT, eftersom jag inte kommer ha full tillgång till uppkoppling. Jag har sett att ni lagt ut era mailadresser på nätet så jag mailar er lite då och då istället. (Min mail är lite för personlig för att jag vill lägga ut den här)

Kram
    Helena

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006