• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Lindha

Skulle vara jättesnällt! Kollade runt lite bland olika transportalternativ - problemet är att jag inte riktigt känner till alla biluthyrningsfirmor

• Lindha

Här kommer deras hemsideadress yrvädret: www.skoldens.se/

Häst och vagnen vi ska ha kostar 4000:-. Svindyrt för den korta lilla biten tycker jag. Men jag bara SKA ha häst och vagn :)

• yrvädret

Lindha, Tack så jättemycket!!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOP!!!

Nu ska jag iväg o festa med sillunch och grillat senare ikväll!

• Bride2B..

lindha.. hehe jag vet hur den känslan är ;)

GLAD MIDSOMMMAR :D

• Fru ström 21/8 -04

Flyttar till gbg 2 juli ,kommer från karlstad så jag hoppas att hitta nya vänner ...Trevlig midsommar helg
    Finns på familjeliv.se oxå kallas lejonet M där ,finns bilder på bröllopet och lite annat
    Ha det så bra ...
    Kram

• Lindha

Hej fru Stöm! Jasså det är du som varit inne och kikat på min sida på FL (Ebbabebbasmamma) ;) Välkommen hit till oss :)

• Fru ström 21/8 -04

Tack så mycket

ja visst ja springer runt och kollar på alla som bor runt om gbg och i nyfiken i en strut.

• yrvädret

Hejsan Fru Ström! Kul att du hittat hit!

Hoppas att ni alla haft en underbar midsommar! Vilket väder! Jag tror inte att det har varit så vackert väder på en midsommar sedan 80-talet!
    För att inte tala om hela veckan! Det är då typiskt att det ska vara varmt och solsken under den tid vi måste vara inne och packa - svettigt och kladdigt...

Hoppas att det blir en härlig rekordvarm sommar så att man bara kan vara ute och bada och sola! (Och så får man hoppas att vädret blir lika underbart nästa sommar!)

• ninni7805

Fru ström:
    välkommen till oss
    jag har oxå kommit från karlstad.. men det va nu 3½ år sen vi kom ner hit.
    Hoppas att er midsommarhelg var bättre än min.... jag låg o spydde hela natten till midsommarafton, så det blidde inget jobb för mig varesig aftonen eller dagen... men idag mår jag bra :)
    och idag blir det födelsedagsfest här hemma! tårta och allt vad det innebär.. jag blir gammal idag ;)
    imorgon åker vi på semester, så jag kommer inte att vara inne här på ca 2 veckor.. ska bland annat kolla på klänningar i karlstad på tisdag!! kul kul!
    kram på er alla!

• Princessdiamond

hej alla!

välkommen fru ström!

idag är det bara (?) 300 dagar kvar ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006