Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
ninni, grattis till jobbet! :d :d
ojojoj... nu har jag suttit med budgeten igen... hmmmm.. o den sprack visst.. IGEN :) nu är den uppe i ca 54000:- men då är även maten (6000 och en specialfotograf nere i thailand (4500
inräknat.. och allt annat då förstås.. hmmmmm, undrar just va blivande säger om det hela ;)
jag har nog väldans tur att mor och far står för klänningen och vin och sprit! Nu får vi se vad svärmor och svärfar säger om matdelen, kanske kan dra bort lite där oxå ;)
ska inte vara ngr gladagubbar efter summorna ju! ska stå :- efter o inte gubbar.. nåväl..
hmm, jag sitter här och funderar... Hur har ni tänkt att ta er från vigselplats till festlokal? Har ni tänkt att hyra bil eller ha häst och vagn, båt eller något annat?
Om vi ska ha vigseln i Botaniska så måste vi ju ta oss på något sätt ned till Kungsbacka - frågan är vad man ska satsa på. En vit limo skulle ju vara...mmmmm
yrvädret...
det e ju en bit att åka, så om ni har en limo hinner ni ju mysa på vägen om ni vill ;)
Japp, precis min tanke... med skumpa... mmmmm
Hmmm... ;)
yrvädret:
åhhh vigsel i botaniska!!! mysigt! en superbra ide ju!
en vit limo låter som en toppen ide tycker jag.. kan dock vara liiite dyrt, men har inte ngn koll på limopriser här i stan så jag gissar bara.. men tycker definitivt att du ska kolla upp det!
nu är det inte lång tid tills ni kommer ner hit till oss i götet ju
vi får ta tag i en fika efter den 10:e juli så vi alla kan ses!!
Vi ska åka häst och vagn från kyrkan... men dom har även en vit limo :) Ska kolla upp nr om du vill Yrvädret.
usch d e så dyrt att åka häst och vagn :(
Hur mycket kommer ni betala?