Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Tja !
igen allt bra med er ? ,internet kommer försvinna i 1-2 veckor när vi flyttar på fredag hjälp ja e ju beroende av bt och fl hur ska detta gå
Tack för det fina välkomnandet
ninni7805
så du borde va i k-d nu och kolla klänningar snart du undrar lite vem du e ...eftersom du kommer här ifrån då blir man nyfiken
Jag kan inte heller den 10:e. Kan 13e, 14e och 15e...
Här är man borta över midsommarhelgen och ni hinner planera in fika och det kommer nya!! Väklomna hit!!! Appropå fika så kan jag inte den 10:e, och sen har jag bara veckan därefter kvar till min semester Men den veckan kan jag när som helst.
Ninni
Hipp hipp Hurra!!! Hoppas födelsedagen var bra och att du som "present" hittade/hittar en toppenklänning
13 o 14 jobbar jag på eftrmiddagen..
15 åker vi nog upp till kungshamn..
13 eller 14 på fm då???
vet inte... brukar försöka undvika att åka iväg på fm när jag skall jobba..
jag blir så stressad då..
Oki princess! Det blir kanske svårt att få ihop en dag då alla kan nu under semestertider. Får kanske ta det efter?!
ja... annars får ni väl fika utan mig..