• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

en annan grupp med tjejor planerar fika en 26e om inget ändras..
    ska vi försöka slås samman denna gången??

• Trollvinter

Hej igen!
    Nu har jag läst igenom denna tråden i alla fall! GRATTIS till jobbet Ninni!! Hur togs det emot på Liseberg? Och grattis till klänningen - den måste vi få se bild på!

Jag vill också komma igång lite mer, det verkar som om det har varit full fart på er de senaste veckorna!! Men, jag är nog snart ikapp.

Lindha - hade du ett telefonnummer till en Säckpipeblåsare? Tänkte att vi skulle försöka boka det vi också.

Vi har förresten bestämt bröllopsresan nu! Det blir till Spanien ( i närheten av Marbella) där Viktors familj har hus. Tänkte att vi skulle bo i det. Vi har ju försökt hitta ett billigt alternativ till resa och så kom vi på att det faktiskt var en möjlighet. Det är ju visserligen vinter när vi åker, men det brukar vara typ svensk försommar där i januari... Helt ok. Huvudsaken är ju att vi får vara tillsammans. Dessutom finns en uppvärmd pool! Känns skönt att ha en punkt avklarad på listan (jag tycker att den blir längre ju närmare man kommer och ju mer man gör... )

KRAM

• ninni7805

trollvinter:
    kul att se dig här igen
    låter ju toppen att ni kommit iordning i huset! Vi ska förmodligen titta på hus nästa vecka :) kan ju alltid hoppas att det ser bra ut och att vi är dom enda som vill ha det.. hahaha som om det skulle hända ;)
    jag har tyvärr inga bilder på klänningen än... glömde ju ta kort när jag köpte den, och nu hänger den i åmål.. men när jag åker dit igen så ska jag ta kort så ni får se!
    Jag skriver på pappren för det nya jobbet idag!! och har ännu inte sagt ngt till det andra jobbet.... hoppas jag kan säga upp mig imorgon, men tvivlar lite eftersom vi behöver alla pengar vi kan få.. men vi får se hur det går.
    stor kram!

• majbruttan

Härligt att "se" dej igen Trollvinter!! Hoppas du njutit av "semestern" Ni får ju dock en härlig semester i Spanien - smart med redan betald boplats!

Grattis både yrvädret och ninni till era jobb och välkommen till Framsidan yrvädret! Måste vara skönt att vara på plats och att dessutom fått hem den lilla pälsbollen Du ska se att de snart kommer överens.

Nu tänkte jag dra mig tillbaka och ta ut min semester På torsdag ska jag dock ut på byn och förhoppningsvis prova klänningar tillsammans med mamma!!! Måste ju bestämma mig snart...

Ha en alldeles underbar fortsatt sommar. Jag tittar nog in då och då!
    Kram

• yrvädret

Härligt att du är tillbaka här, Trollvinter! Spanien låter superhärligt! Marbella...mmmm

Tack så mycket, majbruttan! det känns verkligen jättebra har - för första gången i mitt liv känner jag att jag har hittat ett hem. Tidigare platser har liksom varit 'korttidsboenden'. Jag fullkomligen älskar lägenheten och hela Mölnlycke! (Och göteborg förstås)
    Tuva och Siri har accepterat varandra fullt ut och springer omkring och leker. Inga fler fräsningar eller morranden (förutom när Tuva försöker ta tillbaka sina leksaker som Siri lagt beslag på)
    Ser fram emot att få se din klänning!

ninni - jag skrev också på mina anställningspapper idag! Det känns jätteskönt, för nu äntligen får jag semester. När börjar du det nya jobbet? Jag börjar den 15:e så jag har 4 veckor på mig att slappa (fast jag är ju lärare och skolorna börjar inte förrän den 22:a augusti)

• yrvädret

ninni - vill se din klänning oxå, självklart!

• Lindha

Ninni hus... kul! Var? Åhh jag vill oxå ha nytt hus! ;)

Ingen här som är hästtjej? Har hittat ett stall där man får hyra hästar och rida ut själv. Men jag tycker inte det är så kul att rida själv så jag hade gärna velat ha sällskap. Någon? Här är stallet; www.stallstockedalen.se

• yrvädret

ÅHHH!! Jag skulle gärna komma upp på hästryggen igen!! Jag har inte ridit på jättemånga år men saknar det något enormt! Det skulle verkligen vara jättekul att hänga på.

• Lindha

Åhh va kul yrvädret! :) Funderar på att försöka ta mig dit nån dag nästa vecka. Vad säger du om det?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006