• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Nej, fy för lurendrejare!! Finns en anledning till att jag är skeptisk mot att handla secondhand på nätet.

Jag har fått ta i en dator nu de närmsta två dagarna, så jag kan titta in här och se vad som händer

Att fika den 10:e verkar inte längre vara aktuellt, men någon gång i slutet av veckan efter? Det kan ju vara svårt att få ihop alla att kunna samtidigt, men det skulle vara trevligt om vi som är lediga kan träffas - och så får vi ta en fika till snart efter så att de som inte kan nu har möjlighet att hänga på

Fru Ström

Vart ska ni flytta?

• Princessdiamond

v 28 jobbar jag bara onsdag å torsdag...

• Fru ström 21/8 -04

västra frölunda

• Lindha

Igår va vi ute och åt med Johans pappa, hans nya, hennes dotter och mina föräldrar. Mitt under middagen så säger Janne att han har bjudit ut oss för att mina föräldrar hjälper oss så mycket med vårat hus och för att Johan och jag ska gifta oss. Och så tar han upp ett kuvert och ger oss. Där har han skrivit en liten dikt och klippt ut lite bröllopsbilder och så står det att han ger oss ett bidrag till bröllopet. :) Tjoho! :) :) :)

"Nu när bröllopet
    börjar bli nära
    Så behöver ni hjälp av
    nära och kära
    Med en liten slant på banken, slipper ni
    gå till panten"

Gullig han är va?! :)

• Bride2B..

näämen vad gulligt :D

• Princessdiamond

kuligt :)

önskar våra familjer ville göra detsamma...

• majbruttan

Åhhh va gulligt av honom!!

Kan tänka mig att det underlättar för er... Tycker att det var gulligt av honom att bara skriva dikten och klippa ut bilder

Lindha, tack förresten för mailen!

• Princessdiamond

yrvädret

välkommen till gbg

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006