Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Jensp: Välkommen!!
Princessdiamond:
Jo här är det full rulle Börjar väl komma iordning så smått. Ska in till stan imorgon, kolla botaniska trädgården och smygkolla brudklänningar
Tyvärr så har ju eironora semesterstängt så vi kan inte gå dit. Eironora har bara brudklänningar till försäljning, va? Tyckte jag såg det på hemsidan. Vet du hur mycket det kostar på ett ungefär att sy upp en klänning där?
om hon syr en fest/balklänning så börjar priset på ca 2000 sa hon till mig.. sen ökar det med vad du vill ha för detaljer, och vad för tyg naturligtivs..
men kan du tänka dig en relativt enkel klänning så borde det bli ett rätt bra pris.. jag funderar faktiskt på om jag ändå inte skall sy upp hos henne ist för att köpa.. vi får se.. det beror på vad det skulle bli för priskskillnad..
Trollvinter:
Okej, inga vigslar i den stora kyrkan. Bra att veta. När vi har ringt om tid så har vi iofs bara talat om den gamla kyrkan. Den är verkligen fin kan jag tänka mig, men vi funderade precis som du på hur man skulle få till det på utsidan. Kan ju bli rätt "knökigt" att få till med allt folk.
Ska fråga en kollega hur de gjorde när de gifte sig där. Återkommer till dig så fort jag vet något.
Så första dagen på jobbet? Kan förstå att du känner dig lite okoncentrerad. Själv har jag min allra FÖRSTA semesterdag. GÖTT, fyra veckor av lata soliga(förhoppningsvis iaf) dagar!
Kul att prova klänningen! Har själv tänkt att köpa en korsett på Miss Mary of Sweden. De ska tydligen ha en massa fina Camilla Thulin korsetter där. Tydligen i hyffsat bra priser också!
Yrvädret:
TACK!
Här hittade jag en länk där ni kan se hur Gamla Örgryte kyrkan ser ut inuti. www.svenskakyrkan.se/orgryte/kyrkor/images/ogk-interior1.jpg
Får jag också vara med i er tråd?
Vårbrud -06:
Åh tack!!! Guuud vad fint det är. Nu känns det absolut rätt!
Vårbrud-06 klart att du får! Välkommen! :)
Vill inte förstöra för er som njuter av eran "långa" semester... men jag ska vara hemma MINST ETT ÅR till! ;) Hi hi!
Va på Liseberg idag och träffade Ninni. Vi tyckte oxå att det snart är dax för fika. Fika hos Trollvinter tycker jag låter kanon. Nära och bra för mig! :)
Jensp: Jag ska iväg och rida på torsdag. Hoppas få russet! :) Men jag hoppas komma iväg på ett antal uteritter till innan Johan börjar jobba igen i september. Får passa på medans man har "barnvakt". :)
Lindha:
Attans! På torsdag är jag i Lysekil, men hojta till nästa gång du ska iväg! Då hänger jag gärna på!
Klart jag gör jensp! Överlycklig för sällskap, inget kul att rida själv tycker jag!
Åhh Ninni är du inte hemma från jobbet snart?! Är så nyfiken på att få se huset! :)
Välkomna hit Vårbrud-06 och jensp
Lindha:
nu är jag hemma.... va tvungen att jobba över....... suck!! jag skickar en länk till dig imorgon via mail :) hittar inte den just nu, inte så konstigt kanske eftersom ögonen går i kors ;)
natti på er tjejer så höres vi imorgon!
kramar