Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Och ja! Jag hänger gärna på och rider. Ingen av mina kompisar har velat hänga på när jag försökt dra med dem. Var inne på hemsidan och kollade och de var verkligen bra priser! Bra idé!
Jensp tyvärr så blir det inte det stallet. Dom har inga islandshästar. Men du får gärna hänga på mig dit nån dag om du vill. Tänkte försöka smita dit nån dag nu snart.
Absolut! Det hade varit jättekul, går på semester imorgon, så jag hoppar gärna på. Skall dock åka till Lysekil på tisdag och kommer inte tillbaka förrän på söndag. Men efter det är jag helt fri! Hade varit jättekul att komma ut igen. Var så längesedan! Är du duktig på att rida?
Hmm.. nej duktig kan jag inte påstå att jag är. :)
Haha...okej! Du är antagligen ett ryttarproffs! Hänger som sagt gärna med någon dag! Ska hoppa i säng nu dock eftersom ögonen går i kors!
/Jennifer
Välkommen hit Jensp!
Vi har också siktat in oss på en Örgryte-kyrka och känner igen den nervösa väntan! Men, vi ska gifta oss i Januari, så det är inte så många månaders marginal direkt ... Jag tycker att de i alla fall borde dela in i halvår och ha två bokningstillfällen!! Jag hade velat boka mycket tidigare... Ja, ja, det är bara att hålla tummarna
Tänkte föreslå en fika snart! Eller kanske en lite längre fika hemma hos mig?
hur går det för er nu då yrvädret... fullt upp??
Hej på er!
Här är en till som också tänkt boka någon av kyrkorna i Örgryte och väntar på att det skall bli 1:a september. När hade ni tänkt att gifta er? Själv hoppas jag på någon helg i maj. Har ni varit och tittat inne i kyrkorna ännu?
Trollvinter:
Tack!
Jag håller med dig. Det kan vara en otroligt lång och seg väntan...kan kännas lite frustrerande ibland!
Fika låter trevligt. Alltid skönt att prata av sig med likasinnade
Vårbrud -06:
Vi har bara varit utanför och småglott litegrann. Enbart sett bilder inifrån kyrkorna på nätet. Båda kyrkorna är ju väldigt fina. Undrar bara hur många det får plats i den gamla? Någon som vet?
Jensp:
Vi har varit inne i båda! Örgryte nya tillåter inga vigslar, så den är nog kört (om man inte känner nån skulle jag tro) - fast den är väldigt fin. Tar nog närmare 400 personer så den är STOR - men har två fantastiska orglar om man vill ha pampig musik...
Den gamla är mycket mindre och jättesöt! Den kanske tar 150 personer, tror jag att vi räknade fram till. Den har sidskepp och läktare som nog tar lite folk, men där kanske man inte ser så bra (fast jag tror att vi räknade med det i ovanstående siffra - det var ett tag sedan så jag vet inte helt säkert). Jag undrar bara hur man gör utanför, för det är inte så mycket plats att komma ut ur kyrkan på - om alla ska stå utanför och vänta menar jag...?
Jag sitter första dagen på jobbet idag efter semestern och har lite svårt att koncentrera mig... det tar ett tag innan man kommer igång ordentligt! Har så mycket annat att tänka på! Tänkte jag skulle ner på stan efter jobbet och prova underkläder till den stora dagen. Ska nämligen prova det första på klänningen på torsdag !!!!