• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • ninni7805

wohoooo :)
    sitter i trollhättan och festar lite :)
    jag köpte min klänning i karlstad i tisdags!!!! kostade bara 2500:-, pappa var nöjd med priset kan man ju säga ;) en romantica.. ska försöka hitta en bild på den så ni får se!! naturligtvis tog jag inga bilder med mig och den :( mkt mkt dumt.... men mattias va jättenöjd!! passar mkt bra till vårt bröllop ;)
    fika snart!!!!!
    välkommen till gbg yrvädret!!!
    kramizar till er alla

• CJW

Hej tjejer!

Har ni bokat in nästa träff? Säg till om ni träffas på helgen så kan jag komma med.

• Princessdiamond

yrvädret

hur går det för er??

• majbruttan

Oj, oj, oj vad tomt det blev här när solen började skina... Tyvärr har jag inte varit ute i solen på 2 veckor eftersom jag varit sjuk en vecka, fullbokad i helgen och denna veckan har det varit, och kommer fortsätta att vara, full rulle på jobbet.

Idag är det ju dock 10 månader kvar till den stora dagen Men jag känner att jag vill beställa en klänning nu!!! Blir mer och mer tänd på klänningen på den bilden som jag visade...
    Grattis förresten Ninni till din klänning! Jag antar att du är hur fin som helst i den

Nåväl tjejer - ha en skön sommar med mycket sol och bad!! Förhoppningsvis hörs vi väl av mellan glassätarstunderna

• Bride2B..

de ringde från DHL idag.. mina tärnklänningar osv kommer hem imorgon :D Shiiiiittt vad glad jag e.. hoppas de passar, det är rätt modell nu och att allt är i sin ordning :D :D :D

FINALLY!!!

• majbruttan

Hurra!!! Har förstått på Laverdan-tråden att du haft en del problem... Skulle gärna se bilder! Är din klänning oxå i paketet?

• Bride2B..

neee, tack och lov!! För då skulle jag verkligen flippat helt och hållet
    "Problem" är bara förnamnet på vad jag har haft ;) äntligen så kommer de :D ännu en dag är inte hela världen!

Mitt tips till alla som väntar klänningar, säg att du skall gifta dig på ett tidigare datum så får du de garanterat! Jag sa att jag skulle gifta mig till helgen (vårt orginal datum som vi skulle haft egentligen, 9/7) och hon skickade de i fredags o imorgon får jag de... gör samma sak!!!!!!!!!!!!

Jag visar inga bilder just nu för jag har inga riktiga.. ska se ifall min tärna o blomstertjej samt näbb vill ta kort ganska snart.. alla e ju så upptagna just nu *pustar*

• ninni7805

hej hej allihopa!
    nu är jag tillbax i göteborg efter en mkt mkt trevlig och solig semester :)
    har ni bestämt ngt nytt datum för fika?
    bride2b:
    va skönt att dina klännigar äntligen är på väg!! har dom kommit fram än?

lindha:
    va gulligt gjort av din svärfar!
    kan ju bara säga att vi har en hel del problem med svärmor nu.... eller problem o problem.. snarare att hon helt plötsligt inte är intresserad mer.. hmmm.. förklarar mer på fikan..

• Bride2B..

Klänningarna har kommit. De var lite stora vid midjan och höfterna men inget som en syateljé inte kan fixa tror jag inte!! :)

ÄNTLIGEN!

• majbruttan

Åh vad lättad du måste vara Bride2B!

Ninni, har ni berättat för svärmor? Är det kanske därför hon tappat intresset? Hittade ni något bra vin i Spanien (för det var väl nu ni skulle ner...)?

Något nytt fikadatum är inte bestämt. Kanske kan bli svårt nu under semestertider. Jag ska troligtvis finnas anträffbar 1 vecka till och sedan vet jag inte...

Nu ska jag ut i solen och gotta mej

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006