• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

Ledsen Trollvinter men det ser ut som inte jag heller kan på lördag. Har bestämt med grannarna att vi ska åka tåget mellan Anten-Gräfsnäs. Och som det ser ut nu så får vi bara ihop det just den helgen. :( Men jag ska kolla upp det närmare.

Ninni hur var huset???? Är så nyfiken!

Ha en bra dag tjejer! Kram kram

• ninni7805

Huset ja......... det va supergulligt :) perfekt i många avseenden, inte så perfekt i vissa andra :( för det första så va det mååååånga som va och tittade på det sen så va det lite att göra med det som kommer att gå på rätt så mkt pengar (bland annat byta dränering runt hela huset) så vi kommer inte att lägga ett bud på detta lilla hus... men det kommer fler hoppas vi :)
    Ni älvängenbor får gärna ropa om ni ser ett fint hus till salu!!! så kanske ni blir fler ;)

idag börjar jag inte jobba förrns kl 15.. riktig lyx för mig! jobbbar visserligen till 24 ikväll, men jag hinner ju hitta på lite innan jobbat iaf.

Bröllopsplaneringen i förrgårkväll gick superbra! vi fick en hel del gjort :)

Trollvinter:
    er lokal, La cuve eller vad den nu heter, vad får ni ge för den? får man ha med egen mat och dryck?? vi funderar nämligen ta den istället för byggdegården... hur kommer man i kontakt med dom som har den?? många frågor jag vet ;)

kramkram på er alla!

• Princessdiamond

nu är vi färdiga med inbjudningskorten!!! :D
    bara fyra månader kvar tills de skall skickas ;) :D

ska bara skriva färdigt extrabrevet också... *s*

• majbruttan

Här händer mycket! Jag är på semester och bara latar mej Blev lite orolig när ni började snacka barn, för jag trodde vi skulle buta forum efter alla vigslar och ge oss in på grav.problem istället för inbjudningskortsproblem

Kan inte vara med på någon fika/grill på min semester. Varenda dag är uppbokat nu som det ser ut...

Ninni, synd att det blev som det blev med huset, men jag tror att det är ett vanligt fenomen med små söta billiga hus att eftersom utropspriset är lågt kommer många och tittar och så drivs priset upp.... *jäkla husspekulanter *

Var förresten och shoppade hos din syster idag! Blev ne mycket fin, vit kreation till att dölja behagen med Hon hade ju dessutom lite rea - toppen! Var mycket fint tillbra priser. Tilläggas bör att jag är kinkig vad gäller BH-val och brukar inte hitta något som passar... Bra butik!

Hoppas ni har det bra i nyinköpta trädgården, på tåget till Gräfsnäs eller var ni nu befinner er! Själv drar jag ut på sjön nu

Kram på er alla!

• Princessdiamond

jaa du lindha... om 9 månader e vi alltså gifta båda två ;)

• yrvädret

Om ett år kommer jag vakna som fru Efter en mycket trevlig bröllopsnatt, får jag hoppas

• Princessdiamond

hihi

asså, tjejor hjälp mig!
    det finns tre klänningar på ebay jag är intresserad av..
    köper jag alla tre så kostar det mig 2000 spänn, inkl frakt (det är eg frakten som kostar... klänningarna kostar ca 200 kr st)
    hur skulle ni gjort??

har så svårt att bestämma mig, både för att alla är fina och framför allt för att man inte vet hur mycket man väl tycker om dem när man får hem dem.. bra med reserv då juh ;)

• Princessdiamond

verkar bli svårt med fika...
    har inte hört ngt..

men yrvädret, ville du å gubben ses över en kopp någon dag?

• Lindha

Majbruttan du behöver inte oro dig, ska inte börja diskutera barn och graviditeter här. Jag var bara mest nyfiken på om ni hade planer på att skaffa barn efter bröllopet, inget annat!

• Lindha

Princess har du bild på inbjudningskorten? Nyfiken! :) När har ni tänkt skicka ut dom? Vi tänkte nog skicka dom i januari när jul och nyår lagt sig. Så att dom inte försvinner bland julkorten! :) Hi hi!

Vi är några tjejer från FL som tänk ut och rida islandshäst. Vi blir bara 4st så tänkte vi kanske kan slå oss ihop? Om det är oki för er? Vi har pratat om lördag 13 eller söndag 14 augusti. Hur funkar det för er? Har kollat på ett ställe i Alingsås som heter Östad ridcenter. Dom har en tur som dom kallar kombitur. Då rider man först en lektion på 45min och sen rider man ut i 1tim å 15min. Dom rekomenderar den till lite ovana ryttare. Vet dock inte hur vana ni är? Vilka är intresserade? vi kan väl göra en lista? Skriv även datum ni kan!

Vill rida islandshäst!
    Lindha kan både 13e å 14e

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006