• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Hnosse

Hej fick tips om länken av Ninni.
    Härligt att ha några att diskutera allt med. Får man plats skulle det vara kul att fika med er. Vi gifter oss i Januari och håller det just nu hämligt för de flesta... så man är lite "tjötsugen". Har säkert inget för mig 10/8, har börjat jobba igen då... /H

• ninni7805

Lindha:
    va kul att du oxå hittat ett par billiga skor :) hur ser dom ut?? hade ni trevligt på fikan idag? kan ju bara säga att jag inte haft så tråkit på jobbet på länge.... det regnade ju lite (!) hela dagen så det va inte många som va på liseberg och det va ännu färre som hade lust att ta kort ;) men men det gav goa pengar att bara va där ju.. hihi..

vårbrud-06:
    klart du får hänga med på fika :) kul att se dig igen här inne.

Hnoosse:
    så du hittade oxå hit! välkommen här kommer du hitta många som är minst lika tjötsugna som du ;)

jag vet fortfarande inte om jag kan hänga på med fika den 10:e, men jag vet imorgon!! så jag skriver ett lite meddelande när jag vet.

nu ska jag nana lite... smått trött kan jag lovar....

kram på er

• Vårbrud -06

ninni7805

Jag kikar varje dag på denna tråden, fast jag är lite fåordig
    Det var bara tänkt att jag skulle få lite tips mm när jag gick in på BT första gången, men det var inte lätt att slita sig efter några dagar.

• ninni7805

vårbrud-06:
    ahhhhhhhhha... jo, jag tror att vi alla här inne har liiite svårt att slita oss ;) verkar vara mkt beroendeframkallande det här BT.. hahahahahha

inser ni att det är sol ute idag?? och att jag är ledig??!!! dom kombinationerna brukar inte fungera ihop så jag är sååå nöjd! ska ut till ngn ö tror jag med mattias lillebror och ett par kompisar. sköööönt

• yrvädret

Hej på er! Nu är jag här igen! Var ju på U2 och familjeträff nu i helgen. U2 var sååå bra! Vilken stämning, vilken musik!! Underbart! Jag är så glad över att jag lät mig övertalas att köpa dessa biljetter som jag egentligen inte hade råd med! Mmmmmmmm!!

Vårbrud - självklart ska du med och fika!

ninni - hoppas att du kan den 10:e

Lindha - synd att du inte kan, men det blir ju fler ficka som tur är!

• Princessdiamond

fika fika fika fika

• Jensp

Hej på er tjejer!

Är nu tillbaka ifrån Lysekil och har haft det toppen. Var på ett supermysigt bröllop igår. En gammal barndomskompis gifte sig vid havet med efterföljande middag och dans. Herregud vad fina de var!!!

Ni kan väl förstå att jag blev hur sugen som helst...har dock låååångt kvar tills det är dags för min tur.

Lindha:

När har du planerat att rida nästa gång? Hänger gärna med ut!

• Lindha

Jensp Ninni och Trollvinter är oxå sugna på en ridtur. Plus en tjej från FL, om det är oki? Vi har pratat om att rida islandshästar på Östads ridcenter i Alingsås. Dom har något som kallas kombitur, då rider man först en lektion på 45min och sen så rider man ut 1 tim å 15min. Det kostar 400kr. Jag kommer inte ihåg hur mycket du har ridit, men dom andra kände sig lite ringrostiga och ville gärna värma upp med en lektion. Vi har pratat om helgen den 13-14 augusti. Hur funkar det för dig?

• Lindha

Ninni förlåt glömde svara dig... Jag, Trollvinter och Ebba hade jättetrevligt. Vi pratade med Jenny på Älvfoto och hon skulle kolla om hon va ledig 22 april. Hoppas! Sen var vi inne i blomsteraffären och Trollvinter frågade lite om sin brudbukett. Oj va engagerad tanten i affären blev, jättegullig! Och billigt med! :) Mina skor... hmm... det är kanske 5cm klack, spetsig tå och så är det typ "gummiband" som går i kors över foten.. svårt att förklara. Ska oxå ta kort nån dag. :)

• Jensp

Lindha:

Låter skitkul! Jag är gärna med på det! Behöver helt klart friska upp min ridkunskaper så det låter bra med en lektion först!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006