• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • ninni7805

hej tjejer!
    Nu har jag fått tag på mitt schema och jag kan inte följa med på fikan den 10:e :( jag är nämligen ledig både den 10:e o 11:e och då ska jag och min "tärna" passa på att åka till Kolmården och titta på delfinerna :)
    och inte kan jag följa med och rida heller :( jag jobbar hela den helgen..... trist trist trist!!!

• Trollvinter

Ninni: vad synd att du inte kan vara med på fikan! Vi får ta en till senare, när både du och Lindha kan vara med

Ja, blomstertanten var verkligen engagerad! Jätteroligt! Och dessutom gav hon ett pris som kändes ganska OK. ca 1500:- för brudbukett, tärnbukett och tre corsager. Är det billigt eller har jag blivit pengablind...?! (allt är så dyrt att man nu börjar tycka att: "ja, det var väl inte så farligt", om det mesta )

Jag vill också hitta skor! Ska ta en tur till Älvängens skor efter jobbet idag... Problemet är att jag vill hitta ett par som har hel häl och hel tå (ifall det är slask och snö kan det vara skönt att inte bli allt för blöt om fötterna) och de mesta skor som jag hittar har antingen öppen häl eller tå

• Trollvinter

..hmm, såg just brudbukettpris-tråden... verkar som om det inte var så billigt i alla fall Dock inte allt för mycket i överkant. Ska kolla på något mer ställe också och jämföra.

• Vårbrud -06

Är det någon plats och tid bestämd för fikan nästa onsdag?

• Trollvinter

Nej, jag tror inte det. Vi pratade tidigare om Botaniska? Efter jobbet-tid är väl annars bra - vid fem?

• Trollvinter

AHA! Tack så mycket! Lindha pratade om att hon hade hört en massa bra om dem Verkar ju jättebilliga. Har du varit där Princess?! Kanske ska ta en tur dit någon dag...

• Princessdiamond

nä, jag skall ta mig dit om ett tag tänkte jag...
    men har bara hört bra saker

• Vårbrud -06

Jag slutar 17.30 så för min del hoppas jag på att träffas lite senare, runt 18. Jobbar vid gårda. Hur är de med er andra?

• Trollvinter

Jag har lite flex, så jag kan anpassa mig, men 18 funkar jättebra!

Lindha: eventuellt vet jag en tjej till som vill med ut och rida!

Jag behöver lite tips och råd: jag har hittat ett pannsmycke som jag blev förtjust i (äntligen, har letat jättemycket), men det är inte jättebilligt och dessutom får man beställa från USA. Vågar man? Vad tycker ni om det?

www.handwovenbands.com/to416c1-braide-tiara.htm

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006