Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
StinaJ, jo det är bra sötisen :) hoppas allt är bättre me ryggen :) hälsa killen din!
lindha
tack så jättemycket!
Bride2B- det är klart jag hälsar honom. Om du hälsar din.... Han har vart hemma i helgen va?
ojoj va ni har skrivit i helgen då!!
har precis fått reda på att jag ska jobba hela midsommarhelgen :( och jag fick dom riktigt dåliga tiderna.. morrrrr... såå skönt att jag ska va ledig i 2 veckor sen!!
kom å tänka på det..
vi behöver ju inte leta fotograf..
vi anställer dig ninni ;)
princess:
hihihi mm jag hade gärna ställt upp, men har ingen egen utrustning tyvärr :( och ingen studio.... men detkanske vi kan lösa ;)
hur va det på eironora?? hittade du ngn klänning som du tyckte om? Jag tänkte gå dit igen och visa henne en klänning jag gillar och se om hon kan sy upp den och vad det skulle gå på ungefär..
studio vill vi inte ha.. vi vill ha kort från själva bröllopet lixom..
kamera har vi..
men vi kan ju prata mer om det senare :)
du får gärna ta med några kort du tagit nästa gång vi skall fika.. så man får se ;)
princess:
alla mina bildprover är ju från jobbet och dom får jag inte ta med mig som arbetsprover tyvärr :( och alla andra kort har jag i datorn.. har ju inte ngn erfarenhet annat än från jobbet, men kom gärna förbi och titta hur jag jobbar!!!! Jag jobbar idag (15-21) och sen midsommarafton och midsommardagen, sen är jag ledig i 2 veckor :) :)
Eftersom tråden hette Gbg med omnejd så undrar jag vart alla kommer ifrån som skriver i denna tråden?
Kommer själv från Tjörn nämligen, men bor och ska gifta mig i Halmstad.
det va ju dumt... skall ju till liseberg den 3e