Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
SNYGG telefon Yrvädret! En sån vill jag oxå ha! :(
trollvinter
Tack *rodna*
jag skall ändå ha en kompis som gör det, så i vilket fall blir det gratis :)
men om det fortfarande känns som en bra frisyr när det närmar sig så kan hon ju slippa den uppgiften.. :D
måste ju bara fixa till håret som hänger löst så det blir snyggare..
*suck* nu vill jag verkligen inte vänta längre!! :D fick dessutom mail igår från cinderella att de skall börja sy upp min klänning nu *hålla tummen*
Trollvinter
Vi kommer att gå på träffen ändå, det kan som du säger vara bra att få tips om in och utgångsmusik mm. Komma i rätt stämning. Klart att du får försöka övertala honom så kan vi träffas där. det hade ju varit roligt. Tala om att det är obligatoriskt =)
Var porslinet fult? Kommer du ihåg hu det såg ut?
Vi har fått låna en psalmbok från "vår" kyrka så att vi kan titta på psalmer och själva vigselakten i lugn och ro. Snällt!
medlem.spray.se/brollopiapril/
har ändrat lite på hemsidan igen :)
Fika? Nästa vecka? Någon? eller blir jag ensam?
yrvädret:
jag kan fika så du blir inte ensam ;) ngn mer???
idag är jag mörbultad!!! har ont i hela kroppen... kommer väl se ut som ett enda stort blåmärke ikväll ;) men attans va kul det va och framför allt nyttigt!!! skulle vilja gå en hel kurs i bara självskydd!!
bröllopsplanerandet ligger helt o hållet på is just nu... blir väl mer om ett litet tag.. tänkte ta tag i det där med inbjudningsformuleringen snart..... kan ju ta ett tag o få till den rätta formuleringen ;)
princess:
kul med klänningen!!! hur mkt kommer du få ge för den? o har du fått den andra såld eller hur blev det med dom pengarna??
jag kan fika..
jodå, jag fick tillbaka pengarna :)
och dessutom behålla klänningen ;)
Jo, jag ska försöka övertala honom att gå! Jag vill ju dit. Kan säga att vi inte behöver stanna hela tiden...
Porslinet i Starrkärrs bygdegår är vitt med brunt mönster... Har man med det i sitt färgtema kan det nog vara snyggt, men annars skulle jag nog inte vilja ha det. Det är ett sådant gammaldags porslin med täta snirkliga blommönster... hmmm, svårt att förklara men de ser inte vita ut i alla fall. De hade dock uppläggningsfat och bestick och grejer som var riktigt bra (vanliga)!
När och hur fika nästa vecka? Jag är bortrest måndag till onsdag, så det är inte så mycket tid över för mig... Vill nog vara hemma och umgås då jag har möjlighet Men, jag kanske kan!
tjohoooo :D