• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • ninni7805

princess:
    snygg frisyr!!! o slöjan va himla läcker den me ju

är sååå trött nu.. va tvungen att gå upp kl 5 imorse för att hinna bort till utbildningen tills 8 imorse......... fasen va segt det va att hålla sig vaken den första timmen av utbildningen, men sen piggnade jag till ;) får lov att säga tt jag än så länge är mkt nöjd med utbildningen!! har hållt på med juridik hela dagen och det är riktigt kul
    imorgon blir det självförsvar... mörbultad man kommer bli ;)

• yrvädret

Jättefin är du, princess! Det är riktigt nice-igt med slöja - men personligen är jag inte övertygad om det blir nån för min del

ninni - det låter roligt!

Själv sitter jag och kollar mobiltelefoner. Funderar... nokia eller eriksson? skit, dyrt är det också men jag BEHÖVER en. Det ver princess som ligger ute med en

• Princessdiamond

yrvädret, du får gärna låna den ett tag till :)

tack alla för er hjälp..
    vi får väl se vad det blir..
    men det va ju en enkel frisyr och enkel att göra själv :D tog väl ca 15 minuter.. (då ingår borstning av håret *s*)

har tagit lite fler bilder nu, med en mer skämtfrisyr :D
    kika om ni vill..

• ninni7805

yrvädret:
    nu ska jag röra ihop det ännu mer för dig: inte ericson o inte nokia utan siemens

• Princessdiamond

nokia eller sagem..

• Lindha

Vad som helst utom Samsung! Har en till salu om du vill ha en sån :( Blää!

• Princessdiamond

du borde bli försäljare lindha ;):D

• Lindha

Jag är säljare Princess :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006