• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Soon to be

Ahhhhh, då är man hippad! Blev totalt överraskad i lördags. Hade inte anat ett dugg eftersom jag tänkte att det säkert är långt kvar tills dess! Hade en super dag med mina kära, goa vänner! Nu känner jag att jag kan pusta ut och slippa orora mig för att deras planering ska krocka med min!

Hade så roligt, och är samtidit så glad att det är över

Marisha 69: Härligt! jag vinkar tillbaka. Hoppas att ni får vackert väder och en underbar vecka i Skåne.

• Marisha-69

:-O Redan!!!!
    Lägg av, jag trodde jag var säker minst en månad till, hu.
    Ska faktiskt bli skönt när det är över så man slipper undra om eller när den blir.

• miks

Jag blev också hippad förra lördagen!!
    Det var kul att det var så tidigt så jag blev totalt överraskad!! Jättelyckad dag, har så underbara vänner!
    /Malin

• Soon to be

Var såååå nöjd med att vara hippad redan, så fick jag ett anonymt brev i brevlådan häromdagen!!! Jag ska infinna mig på ett visst ställe nästa vecka. Vad är detta!!!! Brukar man ha två hippor eller?

Åhhhh, jag som tyckte att det var över nu!

Underbart kul, men ÖVER!

Hejja Marisha! Det kommer när du minst anar det!

Miks! Var inte sälker på att dfet är över! (med tanke på mitt anonyma brev)

Ni andra? Börjar ni räkna i kalendern när det är dax?

• miks

Man kan ju aldrig vara säker... Men jag tror inte det blir ngt mer för alla mina vänner var med på möhippan, även några arbetskamrater.

• längtartillaug

Anna gbg - kul att det finns någon hemmifrån. Vad har du för relation med Örgryte gamla kyrka och Odinslund?

/från en annan Anna i Gbg.

• Anna gbg

Jag har ingen koppling till Ga Örgryte kyrka. Det vara den som låg närmast Villa Odnislund. Det var nämligen där som jag och min m2b träffades på en nyårsfest. Så det blir tillbaka till brottsplatsen...

Jag är såååå sugen på att prova min klänning igen. Måste testa med min korsett.
    Nu är det mycket fixa solist och göra fest & vigselprogram + placeringskort... Skulle vilja hinna ner på stan och inhandla tiara också. Känns som för varje sak jag bockar av min att-göra-lista så tillkommer det fyra.

• Ikea

vi gifter oss i Falsterbo kyrka den 13:e augusti. Har det mesta under kontroll. Har dock inte bokat solist till kyrkan än. Snart dags för provätning, provuppsättning och smink. Sydde klart underkjolen till min klänning igår. Gör man lite varje dag slipper man panik.
    Lycka till alla

• snart fru!

Snart sex veckor kvar, brudar!
    *iiiiihhh*

• Marisha-69

Vi ska träffa prästen och kantorn nästa vecka, och så är det dags för en provmöblering av festlokalen.
    Jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen, jag hade 1,5 år på mig nu är det 6 veckor kvar!!
    Jösses!!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar