• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Amris

Jag gifter mig i Morlanda kyrka på Orust och ska ha festen på Handelsman Flink. Känner lite pirr i magen när jag tänker på det!

Fin hemsida miks!

• snart fru!

Vi ska gifta oss på en strand i norrland så jag hoppas verkligen på bra väder så vi inte får frostskador på kuppen! ;)

• USA Lina

Pirr. Det närmar sig. Det är lite nervöst men jag tror att jag har läget under kontroll.
    Det viktigaste och det mesta annat är i alla fall klart, kyrka, präst, klänning och ring. Bokat lokal, fotograf, frisör, solosångare, beställt servetter och annat. Oj, vad det är mycket att tänka på.

Vi gifter oss i Åker kyrka utanför Skillingaryd och ska ha festen på Näsudden utanför Värnamo.

• Mysan1974

Här är en till!!

Vi har nog ganska bra koll på det mesta.
    Pratade med vigselförättaren i går och vi bestämde att vi skulle träffas i början på augusti.
    Vi spånar nu på festprogram, har lejt ut att någon fixar vilka sånger vi skall ha osv.
    Klänningen e klar nästa vecka.
    Ringarna va klara i lördags vi har gjort dom själva men vi ville ändra ringarnas stenfattning.
    Så om två veckor skall vi hämta dom

Mat har planerats, men känner att vi har lång tid kvar..........hihi

Sen håller vi oss vän med vädergudarna så dom ger oss fint väder, måste inte vara supervarmt men iallafall uppehåll *please*

Lycka till alla blivande brudar............

• Soon to be

Har precis lämnat in min förlovningsring för att dom ska kunna göra vigselringen (mätas och provas och grejjas) Så tomt det blev på handen. Får en kallsvettig chock varje gång jag tittar på handen och den är borta och börjar genast tänka igenom var jag varit och vilken vask jag troligtvis har glömt den på. Den är verkligen en del av mig. Saknar den när den är borta. Men å andra sidan...snart sitter där två ringar i stället för en!

Miks: Fin hemsida. Såg att ni ska till Thailand på bröllopsresa. Det ska vi också, fast vi åker i januari 2006. Vart i Thailand planerar ni att åka?

Klart att vi ska ha ba väder!! augusti är ju säkraste solmånaden numera!!

Vi gifter oss i Södra Skåne.

Har ni börjat drömma mardrömmar? Säkert? Alla verkar göra det inklusive min blivande man. Jag däremot drömmer inget alls om bröllopet. Vad är det med mig? Nu börjar jag bli orolig!! Jag kanske inte har fattat att det är på riktigt

• Soon to be

Har däremot dag-mardrömmar i vaket tillstånd där jag fasar för allt som kan gå fel!

Man vill ju liksom att det ska funka med alltsammans så bra som möjligt.

Oj, oj

• Anna gbg

Hej!
    En till 13/8! Örgryte Gamla kyrka & Villa Odinslund. Jag pendlar hela tiden mellan -äsch nästan allt är ju färdigt och det är lång tid kvar till hjääääälp ingenting är färdigt och det är ju jättekort tid kvar!!! Lite beroende på hur man känner sig...
    Nu sitter vi och pillar med festprogram och vigselprogram (ska bara ordna med solist så kan man printa ut dem).
    Om 1 timmer och 45 minuter så har jag förhoppningsvis en tiara också (håller på att "buda" på ebay).

Miks: Bt-träff imorgon?

• miks

soon to bee: Vi ska åka runt lite på östkusten har vi tänkt, bla ko samui. Vi blir borta i ca4 veckor! Ska bli härligt!

Anna: Hade gärna velat komma men jag har lovar en kompis att gå på Liseberg och se Robyn... Tyvärr..

Malin

• Marisha-69

Hej alla 13:e augusti brudar

Här är en till som trott att allting i det mesta var fixat, och nu börjar få lite smått panik när man hajar hur mycket småsaker som ska klaffa.
    Vi har problem med att bestämma oss för musiken i kyrkan, om vi ska inhandla vin och öl i Tyskaland eller vart det blir billigast m.m.
    Någon mardröm har jag nog haft faktiskt om sömmerskan som ska sy upp min klänning.

Soon to be:
    Jag ska vinka till dig när vi kommer ner till Skåne i vecka 29, vi ska till Ystad.

• amris

Jag måste bara berätta att igår var jag och provade min klänning som nu är klar och har kommit i min storlek. Det kändes sååååå bra och den var så fin!!! Nu ska den sys upp lite och så ska jag dit och prova den igen nästa fredag.

Det börjar närma sig....

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar