• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • Gloriousgirl

Ge inte upp nu! Vågen kommer stå stilla vissa veckor, men rassla på andra. Det enda som är dålugt är om ni bryter kuren av minsta bakslag, för då kommer ni garanterat att gå upp i vikt.

Kör på tills ni nått ert mål och börja sedan med den 10 veckor långa upptrappningen för att verkligen behålla vikten!

• FRU Elli

Gloriousgirl:
    håller helt med dig, det stod ganska stilla för mig förra veckan med, men den här gången ska jag inte ge upp!

Hur funkar 10-veckors upptrappningen? den har jag itne hört talas om?

• Gloriousgirl

Jag har bara fått materialet till upptrappningen, har inte börjat med den själv. Fråga din konsulent om en broschyr som heter Hålla vikten. I princip är det en guide för hur man bör äta så man inte chockar kroppeb och går upp i vikt.

• FRU Elli

Gloriousgirl:
    okej, det ska jag göra. för det känns ju bra att ha en plan som man följer sen efter ren kur så man inte går upp kilona igen. Hur långt kvar har du på ren kur nu?

• Ann-ie

Tack Glorious och Fru Elli för de uppmuntrande och peppande orden! Ibland behövs så lite för att man inte ska tappa hoppet..

• Gloriousgirl

FRU Elli: Jag ska börja äta på måndag, så då är den rena kuren historia...;) Handlade idag, massa fiskbullar för det är jag supersugen på! Kan man iaf äta med gott samvete, även om det kommer kännas konstigt att äta igen.

• Eminea

Hej tjejer.

Nu är det min 10 dag och igår fick jag knappt i mig mina påsar. Känner ingen som helst hunger, snarare nästan illamående.
    Det började igår men är likadant idag.

Har ni också vart med om det?

För övrigt går det kanon, har gått ner 23 cm i omkrets på 10 dagar så jag är än så länge supernöjd. Ska nog köra på i minst 3 veckor har jag bestämt.

Sen ska jag idag köpa mitt träningskort för ett år, så det blir nog beach 2006 hoppas jag :D

Kanske lika bra att ringa och förbereda SLITZ så de kan hålla ett nummer till mig ;)

Ha en underbar midsommar allihopa!!

• Ann-ie

Eminea:
    GRATTIS till de varje förlorad centimeter!! KUL!! Kämpa på!!

Jag känner inte igen mig i att inte vara hungrig, är på dag 17 och FORTF. hungrig.. Men som jag nämnt så beror det säkert på funlighten, som jag slutar med på måndag!

När det känns motigt, tänk påsarna som ditt dagsbehov av vitaminer, mineraler m.m. (Vilket de är.)

/ann-ie

• FRU Elli

Ann-ie:
    var försiktig med fun lighten, om man dricker för mkt light läsk kommer man ur ketosen och då förbränner man itne fett. Jag drack för mkt cola light förra veckan, och det resulterade i att min viktminskning blev mkt sämre.

Gloriousgirl: Va kul att du nått ditt mål! måste kännas underbart!
    Men är fiskbullar nyttigt??

Själv har jag 8-9 kg var till min målvikt. Så det blir väll kanske 3 veckor till på ren kur.

• Gloriousgirl

Jodå, fiskbullar är nyttigt... fisk är bra och en hel burk med sås innehåller totalt 275kcal vilket räcker för minst 2 dagar... så där kan man nog vara lugn. Dessutom VILL jag ha det ;)

Svar på tråden viktminskning med cambridge