• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • FRU Elli

Gloriousgirl:
    hur går det för dig? hur långt har du kvar till målvikten nu?

• Gloriousgirl

Jag har 1 ynka kilo kvar nu...ska börja äta så smått veckan efter midsommar *nervös*

• FRU Elli

Gloriousgirl:
    1 kg kvar! herregud, det är ju ingenting! hur många kg har du gått ner sammanlagt då? va duktig du har varit!! jag har 12 kg, så jag ska nog gå på ren kur i ungefär 5-6 veckor till.

• Gloriousgirl

Det blir 40kg faktiskt, men vem vet...kanske går ner mer...;)

• Eminea

Hej på er

Idag är det 4:e dagen och jag är för första gången lite hungrig.. skulle till och med kunna äta lite falukorv (som jag inte annars gillar) Vägde mig idag och hade gått ner 3 kg (även om jag vet att det är mest vätska)men det sporrar en lite iaf.

Vad duktiga ni andra är!!!

• FRU Elli

Eminea:
    3 kilo på bara 4 dar är toppen! fortsätt bara kämpa, dte går bara lättare och lättare!

• Gloriousgirl

Nu måste jag fråga er en sak, även om jag kanske har mer erfarenhet av Cmabridge...

Jag har lite problem med förstoppning, troligtvis för att jag slarvar med att dricka vatten. Är det fler som har samma problem?

Kan väl "varna" er andra att om man inte dricker sitt vatten när man går på ren kur får man problem...;)

• FRU Elli

Gloriousgirl:
    jo, det har jag också upplevt. kanske man kan ta några tabletter eller nått, vet inte riktigt.

• Eminea

Hett tips till den stackars lidande magen ;)
    Köp frukt och fiber tabletter (de heter det) på hälsokosten, ta 2 och så ska man dricka massa vatten (vilket vi redan gör) sen så rekommenderas att hålla sig hemma på kvällen och dagen efter om det inte hänt något.
    Men man rensar kan jag säga.... :D

För övrigt går det super... gått ner 16 cm sen i tisdags. Är jättenöjd än så länge.

Eminea

• Gloriousgirl

Tack för tipsen!

Jag har varit tvungen att "bryta" min rena kur (ve och fasa!) och äta 2 burkar katrinplommonpuré...förebyggande syfte alltså.

Annars var jag tvungen att ta till det tunga artilleriet...doktorns lavemang... hua. Men nu är jag inte dålig längre iaf...

Svar på tråden viktminskning med cambridge