• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • FRU Elli

SB_Helena
    2.5 kilo på en vecka är perfekt. och om du tränar mkt så förvandlas ju en hel del till muskler och det väger ju mer än fett.

• SB_Helena

FRU Elli
    Du kanske har rätt, men jag får titta på mitt BMI och då är det rätt okej tycker jag. En del rasar i vikt första veckan och då att veta att dessa 2,5 kilo är vatten, då är det inte lika kul.

• Mno

Jag är inne på min femtedag idag! Vikken dag! Inget kul alls!
    Är vrålhungrig å super gnällig!!!
    Värsta dagen!
    Hoppas det blir bättre! Tycker såååå synd om min sambo.. men men!!!

Lycka till alla andra!!!!

• TärnanMalin

Ann-ie: Tack så jättemycket för dina svar! Har bara en fråga till: Vad var din vikt och längd eller ditt BMI när du gick ren kur och förlorade 8 kg i vikt?
    Tacksam för svar! :D

• FRU Elli

idag är jag inne på femte dagen och det går rikrigt lätt hittills, nästan för lätt :)
    har inget sötsug eller hungerkänslor. LOVE CAMNBRIGE!
    Vill att det ska bli onsdag så jag får gå till konsulenten och se hur mkt jag gått ner! visst, dte är säkert mest vatten första veckan, men endå! lycka till till er andra, fortsätt kämpa!

• SB_Helena

Idag dag 9 har jag inte känt behov för någonting och det känns hur bra som helst=) Känns som jag kan fortsätta för evigt eller ja nästan. Lycka till ni andra, de blir bara lättare och lättare efter de första 5 dagarna.

• Ann-ie

TärnanMalin, självklart: Jag vägde 78 kg (till mina 167 cm) när jag började och vägde 70 kg efter tre veckor.

Imorgon är det vägning för mig. Då har jag gått en vecka på ren kur. Är förväntansfull.. Är rädd att jag är FÖR förväntansfull..
    /ann-ie

• FRU Elli

Ann-ie:
    jag ska också väga mig om snart (ons) och är också förväntansfull, jag hoppas på 3 kilo.
    Jag tror absolut att du kan gå ner 3-4 kg. har du tränat något? vad har du för målvikt?

• TärnanMalin

Går viktminskningen snabbare ju mer man tränar?

• FRU Elli

TärnanMalin:
    det går absolut fortare, men det kanske inte syns så jättemkt på vågen eftersom muskler väger mer än fett.

Svar på tråden viktminskning med cambridge