• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • Ann-ie
    Jag är SÅ glad och så härligt motiverad!! Jag har nämligen gått ner FEM kilo på första veckan!! HURRA!!!!

FRU Elli: Jag har målvikten 60 kg, med delmål på vägen så att det inte ska kännas för mkt med målvikten som enda mål. Första delmålet jag lade vid starten var 80 kg, som jag har hoppats på att gå ner till midsommar. NU ser det inte ALLS omöjligt ut. Jiipey!
    Jo, jag har tränat. Eller tränat och tränat men jag har promenerat (raskt i ca 30 min) alla dagar utom en. Nu är jag jättemotiverad till att fortsätta promenera!
    /glad ann-ie
  • FRU Elli

Ann-ie:
    5 kg, det är ju skitbra! va kul! förstår att du känner dig motiverad att fortsätta. Jag har också gjort delmål, så det inte känns så jobbigt, 5 kilo i taget, så jag har 3 delmål (15 kg). fortsätt kämpa!

• Mno

Ann-ie:

tränar du mycket???
    eller tar du bara promenader??

• FRU Elli

Idag är jag inne på min sjunde dag. det har gått jättebra! hoppas bara att vågen tycker det också. ska till konsulenten och väga mig imorgon. *nervös*
    Min last är att jag älskar cola light. Måste försöka sluta dricka så mkt av det, dricker typ en om dan! inte bra. hur går det för er andra??

• Ann-ie

Fru Elli, hur gick det??! Jag håller tummarna för dig!

Mno, jag tränar inte mer än att jag tar promenaderna.

Inne på dag 9 nu. Allt går bra, tog min promenad imorse, då det såg ut att bli varmt idag. Vilket det blev.

Ha en fortsatt bra dag! /ann-ie

• FRU Elli

hej allihop! idag har jag varit och vägt mig, första veckan har jag gått ner 5.2 kg! Är så himla glad! Nu har jag bara 12 kg kvar till min målvikt!!!
    Hur går det för er andra???

• Eminea

Hejsan

Började Ck för 2 dagar sen och jag undrar om det är någon här som mäter sig också?
    Själv har jag ingen egen våg, bara ett måttband.
    Undrar is å fall hur mycket ni gått ner i cm under första veckan eller så. Eller strl...
    Ska köra ren kur till midsommar, då vill jag nog äta lite och kanske ta ett glas vin, sen ska jag på kuren igen.

Men hur kommer kroppen reagera på lite mat igen då? Kommer ta 2 påsar på dagen och sen LITE mat till middag.

Lycka till ni duktiga tjejer :)

• FRU Elli

Eminea:
    jag ska mäta mig imorgon, jag väger och mäöter mig, så då kan jag ju återkomma till dig.
    Under midsommar kan du ju gå över till kombinerad kur (3 påsar+400 kcal nyttig mat). då kommer du fortsätta och gå ner, och sen efter kan du bara gå tillbaks till ren kur igen. det är en jättebra plan!

• Gloriousgirl

Jag både mäter och väger mig. Minns tyvärr inte hur mkt jag minskade under första veckan, men nu har jag minskat 50cm i midjan.

• FRU Elli

nu har jag mätt mig också, har minskat med 2 cm över hela kroppen. den känns så lite! jag har gått ner 5 kg, men jag antar att mkt av det är vätska, men men.

Svar på tråden viktminskning med cambridge