• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • Gloriousgirl

Jadu...det går upp och ner... jag går inte upp i vikt, men jag känner ju att det är svårt att kontrollera portionsmängderna och sånt...mitt öga vill ha mer så att säga och jag faller lätt för frestelserna. Dock äter jag ju ändå 2 st påsar per dag så jag behöver inte oroa mig jättemycket för viktuppgång.

Men magen mår inte så jättebra av mat kan jag säga efter så lång tid med ren kur.

Idag har jag tom ätit en tårtbit för en på jobbet fyllde år. Onödigt, men nu vet jag att det var äckligt så det ska jag inte äta igen... hua vilken smak det var..sockerchock! Sen får man ont i magen också....

• SeCa

Hej Alla!

Jag har håll på med cambridge i 4 dagar så det värsta är väl över, men höll på att ge upp ett tag.. Inte så lätt som man tror..

ville går ner ca. 5-7 kg och har på 3 dagar gått ner 3 kg!!!

Jätte nöjd med resultatet.. kommer in i ett par byxor som satt så trångt innan...

Ren kur känns ej kul men resultatet känns bra...

Trevli helg alla

• E+P

Hej alla!
    Jag är lite nyfiken: jag gick ner 8 kg med CB för ett år sen, men slutade tvärt för jag fick höra av någon att det inte var bra för kroppen. Så jag undrar bara hur ni mår som kör kuren nu? Jag funderar på att börja igen.

• Gloriousgirl

Jag körde ren kur i 6 månader, äter numera 1 mål mat om dagen sedan 1 vecka tillbaks...jag kan säga att jag mådde superbra under ren kur. Energi, jämt humör och finare hud, hår och naglar fick jag på köpet! Så nej, cambridge är inte dåligt för kroppen, snarare tvärtom. Dock är det inte i alla lägen bra att äta så lite kalorier under en längre period, så rådgör gärna med läkare om det.

• E+P

Gloriousgirl:
    & MÅNADER? Gud, vad starkt av dig! Men blir inte tarmarna typ förtvinade om den bara får flytande föda? De har ju inget att jobba med.

• Gloriousgirl

Nädå, de blev inte förtvinade alls...visst magen är inte van vid mat, men det tar bara några dagar sen är det som vanligt igen. Man får bara se till att äta små portioner och ingen hårdsmält mat i början.

• HippieJo

Verkar vara en poppis diet, hur goda är dessa drycker?

• FRU Elli

HippieJo:
    jag tycker drinkarna är jättegoda, det finns många olika smaker. själv gillar jag vanilj, cappiccino och jordgubb bäst. Det är den största anledningen till varför det går så lätt på ren kur, för att drinkarna är fylliga och goda. Jag brukar ha kanel på min cappiccino och vanilg, det är supergott!

• HippieJo

En kombinerad kur... Skulle det varaintressant för en som baravill gå ner några kilon men har väldigtsvårtför saker att hända?

• HippieJo

Måste man vara medlem för att få beställa från viktklubbens hemsida? Eller kan man bara beställa utan att träffa nån först och sånt?

Svar på tråden viktminskning med cambridge