• fruelli

viktminskning med cambridge

Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
    Själv börjar jag idag...

• Svar på tråden viktminskning med cambridge
  • FRU Elli

dfsfsdjfksjdflkjsadkfljaslkdjflasjdflkjsadlkfjaskldjfölasjdföl

• Gloriousgirl

Usch, det här med mat är inget för mig.... jag har gått upp 4kg (!!) på 1 vecka nu efter att jag slutade med ren kur. Visserligen vet jag varför, men ändå. Demonerna kom fram snabbt i huvudet och nu känns det bara hopplöst. Men jag ska ta tag i det här, kan jag gå upp 4kg, kan jag gå ner dem igen.... *suck*

• i_nacka

Idag har jag satt igång ren kur igen. denna gång måste jag lyckas!!!!
    Planerar att gå på Ren kur i ungefär 6 veckor. Får se hur länge jag orkar, sen går jag på kombinerad tills jag väger 58 kg.

• Eminea

Igår var jag och köpte för min 4:e vecka och jag vägde 65.1.
    Jag är så glaaaaad...*sjunger truddilutt*
    Trodde att jag bara gått ner 1 kg max för min våg har stått helt still, men inte då och sammanlagt 4 fett procenter.

Nu är jag så sporrad att fortsätta minst 2 veckor till iaf, sen blir det nog kombinerad. Mitt mål till nästa torsdag är att väga 63 nånting.

Lycka till ni duktiga tjejer i sommarvärmen.

• i_nacka

Eminea

Va kul, sånt känns ju alltid så kul!
    hur mkt startade du på? hur länge har du gått på CK?

• JonnaH

Hej!

Tänkte bara fråga hur ni alla har råd med CK? Känns som att det kostar mycket att gå på ren kur en månad!
    Vill så gärna börja men har bara 3000 kronor att leva på i månaden! =(

• Gloriousgirl

Jag tycker inte CK är dyrt alls, kostar nästan mer om jag köper mat själv... jag har iofs inga barn att försörja utan jag är ensam om min mat så att säga... Men 1760kr är ett bra pris tycker jag... då vet man vad maten kostar om man säger så! Inga utsvävningar...

Men om du bara har 3000kr att leva på så bör du kanske söka nån annan hjälp för det går inte att leva på så lite pengar...

• Eminea

i_nacka

Jag har gått på CK i 3 veckor och 3 dagar. Började på 73 kg och nu 65,1.

JonnaH

Jag räknade ut att jag handlar massa onödigt i veckan som ex vis Cola Light varje dag på jobbet (17:-/dag) och händer ett par gånger i veckan att jag äter lunch ute, iaf 3 ggr/vecka och så ibland en godisbit eller en Naturdiet, så för min del är det +- 0.

Ett tips till era magar (om de är som min) Laxoberal droppar.

• JonnaH

Gloriousgirl:

Skrev lite fel, har 3000 till mat i månaden men jag har mina två hundar + en sambo och mata!
    Kanske ska be sambon betala maten tillsvidare så jag kan gå ner i vikt!

Finns det någon bra konsulent i Sthlms området? Hur mycket kan jag gå ner i vikt ungefär om jag går på ren kur i 8-9 veckor?

Svar på tråden viktminskning med cambridge