• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • madelyn

Jag instämmer med Sunshine Girl,

Välkomna allihop!

fia.r,
    Vi gifter oss oxå 26 augusti 2006! Vilken kyrka ska ni gifta er i?

• Gumsigos

När fixar ni klänningen eller det ni ska ha på er?? Man har sån lust att beställa den men samtidigt vill ja vänta så man inte hinner ändra sig... :)

• FlickanFrånSmåland

Tjoho!
    Gifter oss den 17 juni 2006...var o införskaffade min vigselring igår! Såååå fin! Halva priset desutom! Betalade 1600! Nästan så jag skäms så billig var den ;)

Rekommenderar folk att köra till Albrekts Outlet i Dalsjöfors asså!!!

• Sunshine Girl

Gumsigos, jag kommer att beställa min ifrån Lavendar (jaaa jag vågar det trots alla skriverier här inne ;) ) men jag kommer att beställa min klänning först och se hur den blir och kommer då att ha tid över i fall ändringar behövs sen där efter beroende på då.. även till tärnorna och min brudnäbb. Sen så ska jag faktiskt inhandla en korsett :o dagen till ära och det ska jag göra innan jag beställer klänningen så jag kan ta rätt mått

• Helle74

Vi gifter oss 3 juni 2006. Vi bokade kyrka och festlokal för 3 månader sedan. Nu är det äntligen mindre än ett år kvar !Har tänkt att jag ska gå iväg någon dag och prova klänning. Längre än så har vi inte kommit i planeringen. När vi gifter oss så är vi båda 31 år.

• Sunshine Girl

Är det några Stockholms brudar här inne också?

• madelyn

Gumsigos,

Jag har faktiskt provat 2 klänningar redan... Men vi kommer inte köpa nån klänning utan en vän ska sy upp en åt mig. Däremot känns det lite läskigt att redan nu börja bestämma hur det ska se ut- tänk om man ändrar sig?! Tror iof att han kan sy upp klänningen ungefär 2-3 månader innan bröllopet så jag har nog mer tid på mig än vad jag kanske tror nu.

Sunshine Girl,
    Här har du en Sthlms-brud!

• Sunshine Girl

madelyn :D :D :D vet jag väl
    Visst var det dig som jag tipsade om 2006 mappen som jag fick hon på katarina & allhelgona kyrkan att göra?

Jag kände också en liten oro ang att bestämma sig för klänning så fort men när jag såg "min" klänning så var det kört.. Det är den klänningen som jag inte trodde fanns att jag skulle behöva rita den själv men så finna den redan :D

madelyn, hur går det annars med planerandet?

• madelyn

Sunshine Girl,

Ja, det var du! Och jag är dig evigt tacksam!!! Hoppas bara att den mappen gäller sen som bokning
    Vad är det för klänning du hittat? *nyfiken*
    Våra bröllopsbestyr ligger väl halvt om halvt på is just nu- har lite möten med några fotografer nu under veckan men annars känns det som att vi inte behöver göra så mkt mer förrän i höst när kyrkan är helt bokad.
    Ni då?

• Sunshine Girl

madelyn, jag ska faktiskt ringa tillbaka till den förvirrade damen nu under sommaren tänkte jag om inte annat så för att bekräfta att prel bokningen ligger kvar ;)

Min drömklänning är en riktigt renässans klänning och jag fullkomlligt älskar den :D
    groups.msn.com/Sunshinespage/klnningar.msnw&PhotoID=25

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?