• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • camilla80

sunshine girl:

Vilken vacker klänning får jag fråga vart man får tag i den och vad den kostar?

• Gumsigos

Jag vill ha en mer praktisk klänning, eftersom vi ska ha fest här hemma sen för alla + fira min 30års dag, så vill jag ha en som inte blir så lätt skitig, o e enkel att röra sig i.

Typ creme/ivoryfärgad top och champagne/sandfärgad kjol, men ja har inte hittat Den än. Jag tror jag har hittat modellen, men risken är att man hinner ändra sig till nästa år! :D:D

Vi tänkte vi skulle ha samma kläder och håruppsättning/smink som när vi gifter oss, mest på skoj. :)

• Sunshine Girl

camilla80 - TACK *strålar av lycka" faktiskt hos Lavendar - som det varit så mycket ris & ros skriverier om :)
    Nu verkar hennes hemsida fortfarande vara nere men du kan få hennes mail adress om du vill? Då kan du maila henne bilden och samtidigt ställa dina frågor, låter det bra?

• madelyn

Sunshine Girl,

Vilken superfin klänning!!

Ja, att ringa tillbax till damen på församlingen kan nog vara en bra idé.. ska ta och göra det, jag med!

• Sunshine Girl

madelyn - tack :D

Precis hon är ju lite (verkar i alla fall ) förvirrad.. så jag tänkte ringa henne i juli.. bara för att vara på den säkra sidan :)

• madelyn

Sunshine Girl,

Det låter bra

• Sunshine Girl

hahahaha vi kan ju ringa samma dag :D :D :D

• madelyn

Tycker jag låter bra- hon lär bli helstressad

• Sunshine Girl

hahahaha och har vi riktig otur så blir hon så stressad att hon gör fel *hmmm* kanske bästa att ha en dag i mellan

• Gumsigos

När ska ni skicka ut era inbjudningar??

Vi funderar kring alla hjärtans, men det känns lite tidigt, eller??

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?