fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
sunshine girl:
Vilken vacker klänning får jag fråga vart man får tag i den och vad den kostar?
Jag vill ha en mer praktisk klänning, eftersom vi ska ha fest här hemma sen för alla + fira min 30års dag, så vill jag ha en som inte blir så lätt skitig, o e enkel att röra sig i.
Typ creme/ivoryfärgad top och champagne/sandfärgad kjol, men ja har inte hittat Den än. Jag tror jag har hittat modellen, men risken är att man hinner ändra sig till nästa år! :D:D
Vi tänkte vi skulle ha samma kläder och håruppsättning/smink som när vi gifter oss, mest på skoj. :)
camilla80 - TACK *strålar av lycka" faktiskt hos Lavendar - som det varit så mycket ris & ros skriverier om :)
Nu verkar hennes hemsida fortfarande vara nere men du kan få hennes mail adress om du vill? Då kan du maila henne bilden och samtidigt ställa dina frågor, låter det bra?
Sunshine Girl,
Vilken superfin klänning!!
Ja, att ringa tillbax till damen på församlingen kan nog vara en bra idé.. ska ta och göra det, jag med!
madelyn - tack :D
Precis hon är ju lite (verkar i alla fall ) förvirrad.. så jag tänkte ringa henne i juli.. bara för att vara på den säkra sidan :)
Sunshine Girl,
Det låter bra
hahahaha vi kan ju ringa samma dag :D :D :D
Tycker jag låter bra- hon lär bli helstressad
hahahaha och har vi riktig otur så blir hon så stressad att hon gör fel *hmmm* kanske bästa att ha en dag i mellan
När ska ni skicka ut era inbjudningar??
Vi funderar kring alla hjärtans, men det känns lite tidigt, eller??