fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
En liten undran. Jag har lite svårt att få med min blivande att vilja planera mer än ett år i förväg. Hur har ni gjort?
Ms O, verkar vara ett vanligt "syndrom" vad gäller de blivande brudgummarna.
Jag tror inte att det är mycket som vi kan göra åt saken, min m2b lät mig välja kyrka då eftersom det är en kyrka som jag har anknytning till, sen så bestämde vi gemensamt festlokal. Men i övrigt så brukar jag ge honom en del alternativ som jag har hittat och så säger han bu eller bä ;) Funkar än så läbge klockrent men jag tror också att ju närmare vi kommer desto mer kommer han att engagera sig :)
Ms O,
Jag planerar och tittar på mkt nu utan min m2b- eller rättare sagt, jag diskuterar allt med honom och låter honom sen välja hurpass mkt han själv vill vara med. Jag tror att han kommer vara med mer i planeringen senare, när det närmar sig lite mer.
Jag tar min älskling i kragen o frågar ska vi kolla lite på det här o det här, o han säger snällt javisst älskling det kan vi göra! :D:D
Men han e inte så off som vissa andra brudgummar kan göra, han tyckte det kändes mer på "riktigt" när ja bokat kyrkan.
Men visst får man göra mycket själv, men han har ju också jobbet o tänka på. :)
Jag tänker bara BRÖLLOPP!! :D:D:D
Jag tänker oxå bara bröllop
Helt sjukt vad tankarna kretsar kring det..
Japp håller med! Nån som vet nån rolig affär att kolla i, i Malmö??
Jag tycket att det är kul att gå och tänka
och fundera på det, även om det är lång tid kvar.
Ms O,
Jag håller helt med dig! Jag älskar att gå och dagdrömma om bröllopet och fundera ut en massa idéer kring alltihop!
Håller helt och fullt med er :D
Hallå tjejer!
Tänkte liva upp tråden lite
Det har inte hänt så mkt på planeringsfronten förutom att vi har bokat fotograf nu, vilket känns superbra!!!