• sommarbrud2006

fler som gifter sommaren 06?

Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt

• Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?
  • sommarbrud2006

Madelyn,

Preliminärt datum är 29 juli och när är det er tur?

• sommarbrud2006

Hej allesammans!
    Är lite nyfiken på vad ni valt för färgtema, själv har vi väldigt svårt att bestämma oss

• Ms O

Oj oj oj.
    Vi ska gifta oss den 26:e augusti och det kändes bra att vi har bokat ställe men när jag har läst här känns det som om jag ligger en bra bit bakom i planeringen...
    Vi ska i alla fall gifta oss borgligt (på samma ställe som festen).
    Efter det så har vi bara mest lösa idéer om kläder, tema, mat m.m.
    Det mest är i och för sig inkluderat i kuvertpriset.

• madelyn

sommarbrud2006,

Vi ska gifta oss 26 augusti 2006.
    Vårat färgtema blir förmodligen pärlvitt, svart och café au lait.
    Ni då?

• Ms O

Är den någon som har tips på bra fotograf. Som kan ta bröllopskort och kort under själva festen?

• madelyn

Ms O,

Ett tips kan vara att titta runt lite här på BT och se vad andra skrivit om fotografer. Jag har bokat möte med 3 st fotografer nu i veckan, ska träffas och känna vem som känns bäst och sen boka. Tydligen kan det vara bra att boka fotograf redan nu, 1 år innan! De bokar upp sig fort.
    Lycka till!

• Ms O

madelyn,

Tack för tipset. Hittade en som jag tyckte verkade riktigt bra så jag ska maila och fråga om pris.

Tack!

• madelyn

Ms O,

Ingen orsak!
    Jag kände mig först lite dum när jag började boka möten med fotografer men insåg sen rätt snabbt att jag inte var den enda som bokade fotograf redan nu- snarare tvärtom!
    Hoppas du hittar nån du blir nöjd med.

• Gumsigos

Vi gifter oss 1 Juli 2006, och kommer att ha ett litet bröllop med vännerna, senare samma sommar kommer vi ha en hejdundrande fest med alla andra med kombinerad bröllopsfest o födelsegiille eftersom ja fyller 30 i oktober. Men det ju inte sommar då!!

Svar på tråden fler som gifter sommaren 06?