fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Vårat färgtema är rött och vitt.
Min sambo är ifrån Polen vars flagga är röd och vit. Samt att kärlekens färg är ju röd så det blir lite gullit tycket jag. Vi vill för in lite Polen tema i bröllopet.
Vårt färgtema är sand/gyllen, creme, rosenröd, o grön
Gumsigos,
Låter fint!
Hallå! 400 dagar kvar för oss idag. Känns som ett litet steg närmare... ;) Och imorgon åker vi på semester till Italien, ska bli såååå härligt att komma iväg! När vi kommer hem börjar det bli dags att fixa lite på allvar. Ska till festlokalen och kolla igen, och kanske börja prova lite klänningar.
Nu ska jag packa det sista! Ha en bra vecka, hoppas att ni får lite bättre väder här hemma snart. :)
Micropop,
Vad härligt för er med semester! Vart i Italien ska ni?
Jag provade en klänning idag! Kändes väldigt konstigt- nästan lite overkligt. Men roligt var det, jag kände mig lite som en princessa
Vi gifter oss den 15 juli 2006.
Vi har planerat bröllop på min fästmans födelsedag den 9/6-06 Vi har bestämt färgtema, klädstil, meny, det ända vi egentligen saknar just nu är plats och pengar
Vi vill ha vigseln i Sthlm och utomhus vi funderar just nu på Bergendals konferansgård vilken är makalöst vacker men vi måste ju se om Ekonomin tillåter det fört om ni har alternativ säg gärna till
Vi ska gifta oss den 26:e aug nästa år.
Kyrkan är bokad, wärdshuset prel. bokat. Jag har bestämt färgtema, klänning och dekorationer. Men jag har inte hittat någon fin bild eller mönster som jag ska ha som ska finnas på allt från inbjudningskorten, programmen å tackkorten. Jag kommer att göra det mesta själv, eftersom jag tycker att det är så roligt att pyssla.
Jag har en blogg där jag skriver lite om mina bröllopsplaner gulahuset.webblogg.se
Lycka till alla!
Vi kommer att göra våra inbjudningskort själva.
Det kommer att bli fyrkantiga sandfärgade vikna kort. På utsidan kommer vi fästa ett syrafritt vitt papper där ja målat en strand med fina strandstenar, snäckor och vass. Vi kommer att trycka Inbjudan, med embossing i guldfärg.
På insidan kommer vi att be tryckeriet trycka vår text i guld, på ett transperant papper.
Som ni kanske har förstått så ska vi ha strandtema... :)så placeringskorten blir strandstenar med namnen på (tror ja)
Jösses! Här är man borta 2 dagar och vips så många nya inlägg :D
Alla "nya" 2006or VÄLKOMNA!
börjar med åldern då, jag kommer att fylla 32 2 dagar efter bröllopet och min m2b kommer att vara 37
färgtema kommer att vara lila & vitt
Vi kommer att gifta oss i Sthlm den 24 juni som även råkar vara midsommardagen..
Det mesta är bokat och bestämt det som inte är bokat är florist och frisör/makeup
men alla "stora" saker är klara :)